Bianca har fået "bøllebank" i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

Karo

Nej det er bare ikke ok.

Selvfølgelig kan det ske at de små er lidt hårde ved hinanden, men så må man som pædago informere forældrene når de kommer og henter deres barn. Og selvfølgelig har pædagoerne set at hun har været i kløerne på et andet barn, det er det vildt tydeligt.

God bedring til Bianca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

Barbamama

åååååårh lille skat.... Ej hvor er det SYND!!!! Det er bare ikke i orden.  Ja det kan ikke undgås, men de skal sgu da tage en ordentlig snak med jer inden i går hjem. Jeg arbejder som pædagog og jeg kan faktisk finde på at ringe til forældrene når børnene ser sådan ud og "advare" dem, sådan at de ikke får et kæmpe chok når de henter deres barn.

Anmeld

23. oktober 2009

JustAnotherName

Tak for Jeres svar på mit indlæg.

Vi spurgte selvfølgelig ind til det den efterfølgende morgen, da vi aflerede Bianca i vuggestuen igen. Desværre havde den ene intet set, og ja, den anden kom jo med den tynde udmelding til kenneth om, at hun blødte lidt ved læben. Så vi må nok bare sluge at ingen ved hvad der skete.

Og som sagt kan jeg godt leve med at ingen så hvad der skete.
Men det er træls, synes jeg, at der så heller ikke er nogen som efterfølgende bemærkede, da hun græd, at hun var blevet kradset i hele ansigtet.

Men ja, min pige er glad igen, og hverdagen går videre..... 

Anmeld

24. oktober 2009

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Tak for Jeres svar på mit indlæg.

Vi spurgte selvfølgelig ind til det den efterfølgende morgen, da vi aflerede Bianca i vuggestuen igen. Desværre havde den ene intet set, og ja, den anden kom jo med den tynde udmelding til kenneth om, at hun blødte lidt ved læben. Så vi må nok bare sluge at ingen ved hvad der skete.

Og som sagt kan jeg godt leve med at ingen så hvad der skete.
Men det er træls, synes jeg, at der så heller ikke er nogen som efterfølgende bemærkede, da hun græd, at hun var blevet kradset i hele ansigtet.

Men ja, min pige er glad igen, og hverdagen går videre..... 

Ja men puha alligevel.... Jeg var da blevet helt vildt ked af det.

Anmeld

24. oktober 2009

Bondepigen

Årh lille stakkel!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.