Bianca har fået "bøllebank" i vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
14 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

JustAnotherName

Idag da Kenneth hentede Bianca, var det med en besked om at Bianca havde blødt lidt ved læben. Kenneth sagde "nåårh, er det dét ved kinden", da han synes at kunne se lidt rift der. Men han blev svaret"nej, det var ved mundvigen det lige havde blødt en smule. Men hun fik sutten og så var det hurtigt ovre igen".

Da vi kommer hjem og trækker elefanthuen af hende, ser hun sådanne ud (se foto)

DET ER FANDME IKKE OKAY !!!!

Jeg ved godt, at der er mange børn at holde øje med, men det ses jo tydeligt, at der er een der har været henne og rive hende i ansigtet!
Hun er helt hævet i huden på øjenlåget, og har små rifter fra hårkransen og hele vejen ned over ansigtet. Øv 

De skal sgu passe ordentligt på min lille pige, min guldklump.
Jeg ved at der uundgåeligt sker nogle sammenstød i dén alder, og at manglen på at kunne udtrykke sig verbalt, får de små til at reagere ved at skubbe og slå, osv, i stedet for.
MEN SÅ KUNNE DE JO BARE FORTÆLLE OS DÉT !!!
Jeg er ærgelig over, at de tilsyneladende slet ikke har fulgt op på det, og fundet ud af hvad der skete med hende, siden de åbenbart ikke havde opdaget, at hun blev revet i hele ansigtet.
Fair nok de ikke lige så det MENS det skete. Men hvorfor har de så ikke set hende efter, da hun græd ??

Bianca er en meget LIDT pivet pige, og sådan har det altid været. Hun græder faktisk sjældent uden der er en god grund. Så når hun virkelig græder, så VED vi også, at den er gal med hende...
På dén måde frygter jeg lidt, at hun ind imellem er lidt for "nem", og dermed måske bare er blevet "spist af med" at få en sut som trøst.
Mange andre børn vrææææler op og gør lyn-hurtigt opmærksomme på sig selv - og får dermed også den opmærksomhed og trøst de søger fra de voksne.
Men det har Bianca jo også brug for, selvom hun ikke er en pige der højlydt tudbrøler.

Jeg ved at det er mit moder-instinkt der er ramt af "øv"....
Det er nok også kombineret med et par andre småting, som jeg har syntes der halter lidt derhenne for tiden. Vi har ellers (og er selvfølgelig stadig) rigtig glade for institutionen og (det meste af) personalet. Men der samler sig lige så stille flere og flere ting, som jeg bliver lidt ærgelig over. Og så flyder "øv-følelsen" bare lidt over, når man får sin lille pige sådan hjem - UDEN at få en ordentlig melding fra pædagogen omkring det.

Undskyld mit små-brokkeri. Jeg skulle bare lige ud med det...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

NaFe

ej det fandme bare ikke okay...

Først vil jeg da lige sige stakkels bianca... Og så må jeg nok sige a jeg også var blevet foraget og sur. Som du siger så sker sådanne ting med små børn, men jo derfor de voksne er der. De kunne dælme godt lige have tjekket henes ansigt, for det bare ikke iorden a i får afvide hun har en lille rift og så kommer hjem og ser det syn.... Ej vor var jeg blevet sur....

Håber hun er okay...

knus

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

Ved godt det ikke trøster for nej det er ikke ooki, men de mærker kan sagtens have kommet efter han har hentet hende da det er mærker fra negle af, og de kan komme til at se rigtig slemme ud efter lidt tid.

Men det på øjen låget burde de da have set da det ser meget voldsomt ud ligner jo nærmest et blåt øje. Du skal i hvert fald have fat i den i morgen, for det erikke oki. Føler med dig, ligesom da de ikke rigtig ville ud med at Emil var blevet bidt af en anden unge.

Og ham lader de tit være da han er meget nem, men at få dem til at indrømme det er ikke nemt.

Anmeld

21. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Helt ærligt det er SGU ikke okay!!! Kan godt forstå du er p**t på dem dernede.

Jeg behøver vel ikke spørge om I giver dem en "omgang" i morgen?

Giv hende et KÆMPE kram fra os, åh den lille skatterpige

Anmeld

21. oktober 2009

oo

det er overhovedet ikke okay! som du siger, så er det een ting, at de ikke lige har fanget det i øjeblikket, men noget helt andet, at de ikke fortæller jer hvordan hun ser ud uden huen på! plus at det ser ud som en hånd der har revet hende tværs henover øjet, og hvis nu hun har fået en rift i øjet, så er det da vigtigt at være obs på øv, stakkels pus!

Anmeld

21. oktober 2009

TbCp

JustAnotherName skriver:

Idag da Kenneth hentede Bianca, var det med en besked om at Bianca havde blødt lidt ved læben. Kenneth sagde "nåårh, er det dét ved kinden", da han synes at kunne se lidt rift der. Men han blev svaret"nej, det var ved mundvigen det lige havde blødt en smule. Men hun fik sutten og så var det hurtigt ovre igen".

Da vi kommer hjem og trækker elefanthuen af hende, ser hun sådanne ud (se foto)

DET ER FANDME IKKE OKAY !!!!

Jeg ved godt, at der er mange børn at holde øje med, men det ses jo tydeligt, at der er een der har været henne og rive hende i ansigtet!
Hun er helt hævet i huden på øjenlåget, og har små rifter fra hårkransen og hele vejen ned over ansigtet. Øv 

De skal sgu passe ordentligt på min lille pige, min guldklump.
Jeg ved at der uundgåeligt sker nogle sammenstød i dén alder, og at manglen på at kunne udtrykke sig verbalt, får de små til at reagere ved at skubbe og slå, osv, i stedet for.
MEN SÅ KUNNE DE JO BARE FORTÆLLE OS DÉT !!!
Jeg er ærgelig over, at de tilsyneladende slet ikke har fulgt op på det, og fundet ud af hvad der skete med hende, siden de åbenbart ikke havde opdaget, at hun blev revet i hele ansigtet.
Fair nok de ikke lige så det MENS det skete. Men hvorfor har de så ikke set hende efter, da hun græd ??

Bianca er en meget LIDT pivet pige, og sådan har det altid været. Hun græder faktisk sjældent uden der er en god grund. Så når hun virkelig græder, så VED vi også, at den er gal med hende...
På dén måde frygter jeg lidt, at hun ind imellem er lidt for "nem", og dermed måske bare er blevet "spist af med" at få en sut som trøst.
Mange andre børn vrææææler op og gør lyn-hurtigt opmærksomme på sig selv - og får dermed også den opmærksomhed og trøst de søger fra de voksne.
Men det har Bianca jo også brug for, selvom hun ikke er en pige der højlydt tudbrøler.

Jeg ved at det er mit moder-instinkt der er ramt af "øv"....
Det er nok også kombineret med et par andre småting, som jeg har syntes der halter lidt derhenne for tiden. Vi har ellers (og er selvfølgelig stadig) rigtig glade for institutionen og (det meste af) personalet. Men der samler sig lige så stille flere og flere ting, som jeg bliver lidt ærgelig over. Og så flyder "øv-følelsen" bare lidt over, når man får sin lille pige sådan hjem - UDEN at få en ordentlig melding fra pædagogen omkring det.

Undskyld mit små-brokkeri. Jeg skulle bare lige ud med det...

Av av av stakkels Bianca

Synes faktisk heller ikke det er i orden de ikke lige har tjekket hvad der egentlig skete. Tror du har helt ret i at de nemme børn meget ofte bliver overset i sådan en situation. Det kan godt være at en sut hjælper med at stoppe hende gråd, men hun har da stadig brug for trøst.

Og ja de får sig nogle knubs og sådan er det jo, det kan man ikke gøre så meget ved, men igen det der ser altså lidt voldsomt ud og må da have gjort ondt.

Tager i en snak med dem imorgen?

Øv stort knus til Bianca

Hilsen Tina og Liva (som er lidt bøllet overfor mine små dagplejebørn... hun ligger sig på dem )

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Av av av stakkels Bianca

Synes faktisk heller ikke det er i orden de ikke lige har tjekket hvad der egentlig skete. Tror du har helt ret i at de nemme børn meget ofte bliver overset i sådan en situation. Det kan godt være at en sut hjælper med at stoppe hende gråd, men hun har da stadig brug for trøst.

Og ja de får sig nogle knubs og sådan er det jo, det kan man ikke gøre så meget ved, men igen det der ser altså lidt voldsomt ud og må da have gjort ondt.

Tager i en snak med dem imorgen?

Øv stort knus til Bianca

Hilsen Tina og Liva (som er lidt bøllet overfor mine små dagplejebørn... hun ligger sig på dem )

Så er de jo også nemmere at klare

Anmeld

21. oktober 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Så er de jo også nemmere at klare

De kan ihvertfald ikke rigtig forsvare sig...

Anmeld

21. oktober 2009

sarahb

AVVVV stakkels bianca...
Ihhh det er slet ikk ok...
håber prinsessen er ovenpå og ik total traumatisret...

Anmeld

21. oktober 2009

anna-jonas

Stakkels Bianca........................det er bare IKKE iorden, at komme hjem og se sådan ud. Du skal tage en snak med dem i morgen, for det kræver vist en god forklaring.

Anna kom også engang hjem med et ordentligt bidemærke i armen, som faktisk krævede stivkrampe-vaccination. Der var ingen der fortalte os noget, vi opdagede det selv. HOLD kæft hvor blev jeg sur.............................og de fik at vide, at det på ingen måde kunne accepteres en anden gang, uanset hvor travlt de så havde omkring hentetid.

Åhhhh..........................se nu, nu sidder jeg her og hidser mig op, på jeres vegne. *S*

Gi' hende et myz.

Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.