Findes der medicin eller andet imod antistoffer i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2019

Babilooo

grinny skriver:

Det var da en komplet latterlig kommentar! Der er stor forskel på at ligge 50.000 et sted med det samme og så have råd til et barn! 

Hold da op... Jeg skrev netop at jeg læste galt. Der er tilskud til medicin over 3500kr ca.og jeg troede i første omgang at det var det der var tale om. Og ja hvis man ikke har 1000-3500 kr har man nok svært ved økonomien med barn. 

selvføgelig er 50.000kr meget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2019

grinny

Tjullehej skriver:

Hold da op... Jeg skrev netop at jeg læste galt. Der er tilskud til medicin over 3500kr ca.og jeg troede i første omgang at det var det der var tale om. Og ja hvis man ikke har 1000-3500 kr har man nok svært ved økonomien med barn. 

selvføgelig er 50.000kr meget.

Havde ikke set du havde skrevet nedenunder - det må du undskylde! 

Har bare hørt den så mange gange at jeg nok blev lidt ramt 

Anmeld Citér

2. november 2019

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Lige nu bruger I pengene på udokumenterede kosttilskud, men efterspørger regelret receptpligtig medicin, som kun en fertilitetslæge vil udskrive til jer. Jeg synes, I skal

• holde op med at bruge penge på kosttilskud
  • spare op til regelret fertilitetsbehandling

Der er nok ingen genveje. Du efterspørger et præparat, som kan nedsætte din mands immunforsvar - dét udskriver ingen læge uden videre kontrol. 

Du og din mand har brug for fertilitetsbehandling og god vejledning. Så stop med at bruge pengene forkert. 

Det var kun et spørgsmål om der fandtes medicin mod det!! Alligevel føler du åbenbart du skal vejlede mig og på en meget nedladende måde 

Anmeld Citér

2. november 2019

ChesireKitty

Anonym skriver:

Det var kun et spørgsmål om der fandtes medicin mod det!! Alligevel føler du åbenbart du skal vejlede mig og på en meget nedladende måde 

Jeg synes nu ikke at abracadabra skriver nedladende til dig. Det er bare faktuelt. Det skrevne ord er nemt at misforstå, specielt når det er noget så følsomt som dette.

At hun vejleder vel godt nok?

Anmeld Citér

2. november 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Du har skrevet et grundigt og fyldigt indlæg om jeres situation - ikke blot et spørgsmål. Du får et grundigt og fyldigt svar fra en læge retur. Jeg tvivler på, hun har  følt, hun skulle vejlede dig, men hun har nok tænkt, du kunne bruge en uddybende besvarelse. Hvorfor er det nedladende at bidrage med sin viden?

Anmeld Citér

2. november 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Abracadabra er læge, og jeg synes, det er fornuftigt, at hun skriver, at I skal passe på med at bruge penge på noget hokus pokus. Det kan jeg ikke se noget nedladende i.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.