Findes der medicin eller andet imod antistoffer i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
15 svar
21 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. november 2019

Anonym trådstarter

Hej 

Vi forsøger i øjeblikket at lave en lillesøster/lillebror og har nu forsøgt i ca 6 mdr. Vi har en søn i forvejen lavet via icsi grundet manden har antistoffer mod sine egne sædceller.

Vi har dog efterfølgende opnået en graviditet uden hjælp som desværre kun blev til en MA 

Mit spørgsmål er om der evt findes medicinsk behandling mod antistoffer i sædcellerne?? 

Ville gerne gå direkte over til behandling hvis vi havde pengene til det men det er bare for mange penge lige pt og "uret tikker" ��

Er derfor lidt desperat efter andre løsninger som evt kan hjælpe!!

Bruger pt metoden med benene op efter sex samt tilskud af diverse Eks. B-daddy, gravitamin, zink, fiskeolie osv

Læste at Tamoxifen kunne hjælpe mod antistoffer mod sædcellerne?? Kan det passe mon?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Hej 

Vi forsøger i øjeblikket at lave en lillesøster/lillebror og har nu forsøgt i ca 6 mdr. Vi har en søn i forvejen lavet via icsi grundet manden har antistoffer mod sine egne sædceller.

Vi har dog efterfølgende opnået en graviditet uden hjælp som desværre kun blev til en MA 

Mit spørgsmål er om der evt findes medicinsk behandling mod antistoffer i sædcellerne?? 

Ville gerne gå direkte over til behandling hvis vi havde pengene til det men det er bare for mange penge lige pt og "uret tikker" ��

Bruger pt metoden med benene op efter sex samt tilskud af diverse Eks. B-daddy, gravitamin, zink, fiskeolie osv

Læste at Tamoxifen kunne hjælpe mod antistoffer mod sædcellerne?? Kan det passe mon?

Jeg vil sige at hvis I ikke har penge til behandlingsforløb - har I så råd til et barn?

Jeg tror umiddelbart at I gratis kan henvises til en gynækolog og kan man så ikke få recept på den medicin der er behov for..? Eller er det en mere kompliceret og dyr proces.?

Anmeld Citér

1. november 2019

Babilooo

Tjullehej skriver:

Jeg vil sige at hvis I ikke har penge til behandlingsforløb - har I så råd til et barn?

Jeg tror umiddelbart at I gratis kan henvises til en gynækolog og kan man så ikke få recept på den medicin der er behov for..? Eller er det en mere kompliceret og dyr proces.?

Sorry havde ikke læst st I skulle igennem icsi.

Anmeld Citér

1. november 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

Hej 

Vores privat fertilitets læge havde også afdragsordning siger ikke at det ikke er dyrt men at muligheden er der for afbetaling 

Held og lykke 

Anmeld Citér

1. november 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Ej det synes jeg sgu er en tarvelig kommentar! Uanset om det er iui eller icsi 

Anmeld Citér

1. november 2019

Anonym trådstarter

Stinna Gundlund skriver:

Vores privat fertilitets læge havde også afdragsordning siger ikke at det ikke er dyrt men at muligheden er der for afbetaling 

Held og lykke 

Okay det lyder som en god mulighed 

Anmeld Citér

1. november 2019

Anonym trådstarter

Derudover er mit spørgsmål egentlig ikke om hvorvidt det er dyrt eller ej med behandlingen 

Var bare nysgerrig om der fandtes medicin til behandling af antistoffer mod sædcellerne, der findes jo efterhånden så meget. 

Anmeld Citér

1. november 2019

Nelliespurv

Profilbillede for Nelliespurv
Anonym skriver:

Derudover er mit spørgsmål egentlig ikke om hvorvidt det er dyrt eller ej med behandlingen 

Var bare nysgerrig om der fandtes medicin til behandling af antistoffer mod sædcellerne, der findes jo efterhånden så meget. 

Men jeg tænker lidt... Hvis der havde været medicin imod det mon ikke i var blevet informeret om det tidligere 

Havde han også antistoffer dengang i var i behandling

Mener intet negativt med noget af det jeg skriver

Men at det har kunne lade sig gøre er da et kæmpe plus

Anmeld Citér

1. november 2019

grinny

Tjullehej skriver:

Det var da en komplet latterlig kommentar! Der er stor forskel på at ligge 50.000 et sted med det samme og så have råd til et barn! 

Anmeld Citér

2. november 2019

Abracadabra

Anonym skriver:

Hej 

Lige nu bruger I pengene på udokumenterede kosttilskud, men efterspørger regelret receptpligtig medicin, som kun en fertilitetslæge vil udskrive til jer. Jeg synes, I skal

• holde op med at bruge penge på kosttilskud
  • spare op til regelret fertilitetsbehandling

Der er nok ingen genveje. Du efterspørger et præparat, som kan nedsætte din mands immunforsvar - dét udskriver ingen læge uden videre kontrol. 

Du og din mand har brug for fertilitetsbehandling og god vejledning. Så stop med at bruge pengene forkert. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.