Ansemusen skriver:
Her er det mig der ikke har den store sexlyst. Men vi besluttede altså at vi skulle have sex hveranden dag, både for at blive gravide og for at få gang i det! Nu havde det været sådan i mange år. Ikke tørlagt overhovedet, men slet ikke ofte nok, syntes vi begge. Jeg havde lyst til at have lyst, og det er nok!! Jo mere sex man har jo mere får man lyst, sådan er det i hvert fald for de fleste, og derfor kan jeg kun anbefale den aftale! Man føler nemlig så ikke at man absolut SKAL føle den vilde sexlyst inden man går igang, eller skal tænke 'Wau hvor er han lækker lige nu, jeg har bare vildt meget lyst til ham' osv. Men man gør det bare og så bliver det rigtig dejligt i de fleste tilfælde!
For os gjorde det, at vi blev tættere fysisk, Rasmus holdt pludselig ofte om mig hele natten og vi vågnede ikke op i hver vores side. Altså det gjorde noget ved os helt ubevidst! Vi skændtes mindre og ikke mindst jeg blev GRAVID 
Ofte tror jeg lysten mangler fordi man føler man bør havde det på en bestemt måde før man har sex. Man BØR føle en masse indeni for den anden, man BØR tænde ved synet af ham, man BØR det ene og man BØR det andet, og er der noget som kan dræbe lysten til sex, er det det! I hvert fald for mig! Tror man ser for mange film hvor folk har et sprudlende sexliv efter 30 års ægteskab og 7 børn, men sådan er virkeligheden bare slet ikke. Man må kæmpe for det præcis som man må kæmpe for sit forhold, sit job osv.
Jeg håber I kan bruge lidt af det jeg skriver og få lidt gang i lagenerne 
Knus
Ja, jeg kan godt følge dig i, at der en "use it or lose it"-ting med sex. Man kan godt vænne sig helt af med det... eller i hvert fald vænne sig til at en gang om ugen er rigeligt. Måske gælder det også bare om at sætte rammerne - blive enige om at gå tidligt i seng og gøre noget godt for hinanden, så det får mulighed for at vokse frem. Gnisten eller "the moment" er der ikke så tit, når man kender hinanden supergodt og har en hverdag... og så må man nogle gange blive enige om, at nu vil vi have hinanden og have det rart, så nu sørger vi for at det kan ske... Sådan er det i hvert fald hjemme hos os.
Anmeld