Jeg kopierer lige en artikel jeg netop har læst, til de der er interesserede i den slags
/p>
Med et kosttilskud som indeholder dyvelsdræk og kapers, fik 84 procent af de kvindelige testpersoner mere lyst til sex og samtidig fik de af kvinderne med nedsat frugtbarhed lettere ved at blive gravide. Det fremgår af en klinisk test, som blandt andet er foretaget af den danske overlæge Eli Kassis, og som omtales i det videnskabelige fagtidsskrift eCam. Forskerne har gennem et halvt år testet det danskudviklede kosttilskud Feminine på 60 kvinder, der manglede lysten til sex og ikke fik det store udbytte af samværet. Nogle af kvinderne havde desuden nedsat frugtbarhed og overvejede kunstig befrugtning. I løbet af det havle år blev mer een 8 ud af 10 kvinder klart gladere for deres sexliv , og det blev også mere aktivt. Efter 3-4 måneder blev 39% af de kvinder, som havde været ufrugtbare gennem 2-15 år, desuden gravide. En del af virkningen skyldes formentlig, at dyvelsdræk forbedrer blodforsyningen i underlivet, mens kapers er med til at holde slimhinderne fugtige. Dyvelsdræk og kapers har væet brugt i de græsk-arabiske terapier mod træthed og mindsket lystfølelse i over 4000 år, og den nye forskning bekræfter de gamle traditioner. Det er selvfølgelig også vigtigt at huske sunde kostvaner, motion og mindre stress, så kroppen får de nødvendige næringsstoffer og den nødvendige energi, som er afgørende for et velfungerende sexliv.
- ja det handler mest om at øge sexlysten, men så er der jo så den gode bivirkning at nogle kvinder er blevet gravide af den øgede sexlyst. Jeg ved ikke om det er relevant for nogen, men tænkte alligevel jeg lige ville lægge den ind her 
og så er der kun tilbage at sige: HAPPY HUMPING 
Anmeld