Hjælp til frugtbarhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.542 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

oo

Jeg kopierer lige en artikel jeg netop har læst, til de der er interesserede i den slags /p>

Med et kosttilskud som indeholder dyvelsdræk og kapers, fik 84 procent af de kvindelige testpersoner mere lyst til sex og samtidig fik de af kvinderne med nedsat frugtbarhed lettere ved at blive gravide. Det fremgår af en klinisk test, som blandt andet er foretaget af den danske overlæge Eli Kassis, og som omtales i det videnskabelige fagtidsskrift eCam. Forskerne har gennem et halvt år testet det danskudviklede kosttilskud Feminine på 60 kvinder, der manglede lysten til sex og ikke fik det store udbytte af samværet. Nogle af kvinderne havde desuden nedsat frugtbarhed og overvejede kunstig befrugtning. I løbet af det havle år blev mer een 8 ud af 10 kvinder klart gladere for deres sexliv , og det blev også mere aktivt. Efter 3-4 måneder blev 39% af de kvinder, som havde været ufrugtbare gennem 2-15 år, desuden gravide. En del af virkningen skyldes formentlig, at dyvelsdræk forbedrer blodforsyningen i underlivet, mens kapers er med til at holde slimhinderne fugtige. Dyvelsdræk og kapers har væet brugt i de græsk-arabiske terapier mod træthed og mindsket lystfølelse i over 4000 år, og den nye forskning bekræfter de gamle traditioner. Det er selvfølgelig også vigtigt at huske sunde kostvaner, motion og mindre stress, så kroppen får de nødvendige næringsstoffer og den nødvendige energi, som er afgørende for et velfungerende sexliv.

- ja det handler mest om at øge sexlysten, men så er der jo så den gode bivirkning at nogle kvinder er blevet gravide af den øgede sexlyst. Jeg ved ikke om det er relevant for nogen, men tænkte alligevel jeg lige ville lægge den ind her

og så er der kun tilbage at sige: HAPPY HUMPING

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Prinsessens'Mor<3

Tjuhl skriver:

Jeg kopierer lige en artikel jeg netop har læst, til de der er interesserede i den slags /p>

Med et kosttilskud som indeholder dyvelsdræk og kapers, fik 84 procent af de kvindelige testpersoner mere lyst til sex og samtidig fik de af kvinderne med nedsat frugtbarhed lettere ved at blive gravide. Det fremgår af en klinisk test, som blandt andet er foretaget af den danske overlæge Eli Kassis, og som omtales i det videnskabelige fagtidsskrift eCam. Forskerne har gennem et halvt år testet det danskudviklede kosttilskud Feminine på 60 kvinder, der manglede lysten til sex og ikke fik det store udbytte af samværet. Nogle af kvinderne havde desuden nedsat frugtbarhed og overvejede kunstig befrugtning. I løbet af det havle år blev mer een 8 ud af 10 kvinder klart gladere for deres sexliv , og det blev også mere aktivt. Efter 3-4 måneder blev 39% af de kvinder, som havde været ufrugtbare gennem 2-15 år, desuden gravide. En del af virkningen skyldes formentlig, at dyvelsdræk forbedrer blodforsyningen i underlivet, mens kapers er med til at holde slimhinderne fugtige. Dyvelsdræk og kapers har væet brugt i de græsk-arabiske terapier mod træthed og mindsket lystfølelse i over 4000 år, og den nye forskning bekræfter de gamle traditioner. Det er selvfølgelig også vigtigt at huske sunde kostvaner, motion og mindre stress, så kroppen får de nødvendige næringsstoffer og den nødvendige energi, som er afgørende for et velfungerende sexliv.

- ja det handler mest om at øge sexlysten, men så er der jo så den gode bivirkning at nogle kvinder er blevet gravide af den øgede sexlyst. Jeg ved ikke om det er relevant for nogen, men tænkte alligevel jeg lige ville lægge den ind her

forstår ikke helt..

så det hele handler bare om at have lyst til sex?

Anmeld

21. oktober 2009

oo

altså præparatet hjælper hvis man ikke har overvældende sexlyst og derfor ikke får knaldet ret meget. og derved hjælper det også til bedre muligheder for graviditet jeg bruger det jo ikke selv, for jeg er i fertilitetsbehandling og får alt muligt kunstigt fis, men til dem der måske havde problemer med sexlysten - og derved med at undfange, ville jeg lige skrive det

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

Tjuhl skriver:

Findes der ikke noget til mænd, der øger deres sexlyst?

Anmeld

23. oktober 2009

oo

Senia skriver:

Findes der ikke noget til mænd, der øger deres sexlyst?

godt spørgsmål! det ved jeg faktisk ikke, men zinktabletter skulle booste sæden og c-vitamin gør at sæden er bedre til at få vores æg til at dele sig, når de rammer. Søren skal i hvert fald stoppes fuld af det

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

godt spørgsmål! det ved jeg faktisk ikke, men zinktabletter skulle booste sæden og c-vitamin gør at sæden er bedre til at få vores æg til at dele sig, når de rammer. Søren skal i hvert fald stoppes fuld af det

Hehe det bliver min kæreste allerede

Han er sat på vitaminpille, zinkpille, fiskepille og ekstra juice hehe

Men ja, lysten skal jo også være der Han har lyst til at få børn med mig, men lysten til sex er bare ikke så stor

Anmeld

23. oktober 2009

Gaya

Senia skriver:

Hehe det bliver min kæreste allerede

Han er sat på vitaminpille, zinkpille, fiskepille og ekstra juice hehe

Men ja, lysten skal jo også være der Han har lyst til at få børn med mig, men lysten til sex er bare ikke så stor

Har været igennem helt den samme mølle som dig.......lysten til børn, men samtidigt at han så ikke at har lyst til sex.....det gør det jo ret svært at lave børn til at begynde med.... ;o)

Jeg vil sige at hos blev det hele meget bedre da vi startede i behandling, for så kunne vi tænke på hinanden og lade lægerne gøre deres  

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

Gaya skriver:

Har været igennem helt den samme mølle som dig.......lysten til børn, men samtidigt at han så ikke at har lyst til sex.....det gør det jo ret svært at lave børn til at begynde med.... ;o)

Jeg vil sige at hos blev det hele meget bedre da vi startede i behandling, for så kunne vi tænke på hinanden og lade lægerne gøre deres  

Håber også bare det bliver bedre.

Gør jo så ondt, specielt når man så har ÆL og han ikke har lyst. Den sluttede igår og når han så kommer idag og siger at jeg næsten burde få sex, nu hvor jeg igen kan komme ned i nogle gamle bukser... Ja, så gør det mig dybt frusteret. For hvorfor kunne han ikke have sagt det igår? Havde jo selvfølgelig ikke lyst.

Vil ikke skulle belønnes med sex for at gøre noget godt - eller skulle gøre mig fortjent til det.

Det skal være fordi han har lyst til mig - intet andet

Anmeld

26. oktober 2009

Gaya

Gaya skriver:

Jeg mener også klart at sex skal være af lyst og ikke af nogen andre årsager.....;o) heller ikke selvom man prøver at lave en baby.....

Før vi blev henvist til Herlev for at få behandling, var der flere ÆL vi sprang over, fordi jeg enten kunne mærke at han alligevel ikke havde lyst, men nogen gange havde jeg bare heller ikke selv lyst.....og så ville jeg altså hellere vente til næste måned ;o)

Måske han har nogle svagheder hvor han ikke kan så for dig og bare må have dig...... ;o) de små trick havde jeg, uden at han nødvendigvis viste jeg havde æl........så blev alle glade og tilfredse.....jeg pirrede ham og han blev glad, jeg blev også glad og havde samtidigt forsøgt muligheden for en lille baby..... ;o)

Anmeld

26. oktober 2009

Ansemusen

Her er det mig der ikke har den store sexlyst. Men vi besluttede altså at vi skulle have sex hveranden dag, både for at blive gravide og for at få gang i det! Nu havde det været sådan i mange år. Ikke tørlagt overhovedet, men slet ikke ofte nok, syntes vi begge. Jeg havde lyst til at have lyst, og det er nok!! Jo mere sex man har jo mere får man lyst, sådan er det i hvert fald for de fleste, og derfor kan jeg kun anbefale den aftale! Man føler nemlig så ikke at man absolut SKAL føle den vilde sexlyst inden man går igang, eller skal tænke 'Wau hvor er han lækker lige nu, jeg har bare vildt meget lyst til ham' osv. Men man gør det bare og så bliver det rigtig dejligt i de fleste tilfælde!
For os gjorde det, at vi blev tættere fysisk, Rasmus holdt pludselig ofte om mig hele natten og vi vågnede ikke op i hver vores side. Altså det gjorde noget ved os helt ubevidst! Vi skændtes mindre og ikke mindst jeg blev GRAVID

Ofte tror jeg lysten mangler fordi man føler man bør havde det på en bestemt måde før man har sex. Man BØR føle en masse indeni for den anden, man BØR tænde ved synet af ham, man BØR det ene og man BØR det andet, og er der noget som kan dræbe lysten til sex, er det det! I hvert fald for mig! Tror man ser for mange film hvor folk har et sprudlende sexliv efter 30 års ægteskab og 7 børn, men sådan er virkeligheden bare slet ikke. Man må kæmpe for det præcis som man må kæmpe for sit forhold, sit job osv.

Jeg håber I kan bruge lidt af det jeg skriver og få lidt gang i lagenerne 

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.