Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2019

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Hvordan har jeres partnere det med det? Jer der ikke dyrker det fx 1-2 gange om ugen? 

Min partner kunne virkelig ønske mere! Men jeg har virkelig heller ikke altid overskud til det. Og prioritere hellere oftere sofaen og en god serie 

Tja... ingen af os lægger op til mere, så det er ikke, fordi den ene af os prøver og prøver, men bliver afvist. Jeg tror bare, det er det niveau, vi befinder os på pt. 

Jeg håber da, at min mand ville give udtryk for det, hvis han ikke synes, vi havde nok sex. Vi snakker ofte om, at vi nok ikke er de mest aktive på lagnerne, men vi bliver altid enige om, at det nok kommer, når børnene bliver større 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2020

MamaRainbow

Anonym skriver:

Hvor ofte har I sex med jeres partner? Jeg tænker nok mest på jer, med børn og hverdag med madpakker og vasketøj i lange baner 

Et barn. Nemt liv. Stor sexlyst, bare ikke altid en der involvere min mand. Der kan gå måneder imellem. Pt er vi inde i en god periode, så vi er oppe på 2 gange indenfor den sidste måned. 

Anmeld Citér

25. marts 2020

ønskebørn74

1-3 gange om ugen. Vi har to drenge på 6 år og været sammen i 21 år. 

Anmeld Citér

25. marts 2020

A38

En til to gange om måneden. Oftest kun en gang. Vores datter er snart to, og min lyst er aldrig rigtig kommet tilbage. Jeg tror det handler om at jeg er mættet af fysisk kontakt og bare gerne vil sove om aftenen. Min mand savner mere sex, og vi snakker meget om det. Det er dejligt når vi endelig er sammen, så jeg tror på at vi nok skal få genopbygget et mere aktivt sexliv igen. Lige pt sover vores datter imellem os om natten, så det hæmmer det lidt. Men der er heldigvis andre steder man kan gøre det.

Anmeld Citér

25. marts 2020

Julletullemor

1-2 gange hver anden måned. Nogle gange sjældnere. Stod det til min mand, dyrkede vi sex hver dag, men jeg har hverken overskud eller lyst til det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.