Sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2019

januar16

Lige pt går har vi en på 2 mdr der ikke sover særligt længe når hun ligger selv. Så vi har haft sex 3 gange siden fødsel. 
Det er udelukkende min mands behov. Før børn havde vi et fint sexliv med sex et par gange om ugen. Efter første fødsel gjorde sex så ondt at bare tanken om at min mand kyssede mig gjorde mig ked af det. Her havde vi dog gerne sex minimum en gang om ugen alligevel - så jeg tilnærmelsesvis kunne dække hans behov.

Vi har snakket om det og derfor er han denne gang mere tilbageholdende og siger at det er mig der skal sige til når jeg er klar. Jeg prøver at lægge op når vi har tid til det, men tror ærlig talt ikke at lysten kommer for mig mere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2019

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar! �� spændende, at høre hvor forskellige vi er 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Janet1989

1 gang hver anden uge - vi har en datter på knap et år - og jeg har virkelig ikke særlig meget lyst mere ...

Anmeld Citér

26. oktober 2019

MT_2011

Alt for lidt, men lysten og overskuddet til det, er svær at finde. Vi har datter på ,5 måneder og tror vi har haft sex 5-7 gange siden hun er kommet til 

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

1-2 gange om måneden. Statistikken kunne nok være bedre på det punkt  

Anmeld Citér

26. oktober 2019

Anonym trådstarter

Hvordan har jeres partnere det med det? Jer der ikke dyrker det fx 1-2 gange om ugen? 

Min partner kunne virkelig ønske mere! Men jeg har virkelig heller ikke altid overskud til det. Og prioritere hellere oftere sofaen og en god serie 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hvor ofte har I sex med jeres partner? Jeg tænker nok mest på jer, med børn og hverdag med madpakker og vasketøj i lange baner 

Det varierer rigtig meget. 
nogle perioder er det en gang om ugen. Andre er det hver dag. Hver anden dag eller 2 gange om dagen. Så forskelligt. 
hvad med dig? 

Vi har 1 barn, hus, have, hund og 2 katte, job og uddannelse. 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Det varierer rigtig meget. 
nogle perioder er det en gang om ugen. Andre er det hver dag. Hver anden dag eller 2 gange om dagen. Så forskelligt. 
hvad med dig? 

Vi har 1 barn, hus, have, hund og 2 katte, job og uddannelse. 

Det lyder lidt ligesom jeres...... men nok oftere i den lidt triste retning af, 3-4 gange på en måned...... 

Anmeld Citér

27. oktober 2019

JC2014

Profilbillede for JC2014

Vi har ca. 2-3 gange i måneden. I perioder lidt mindre... Når det er der, fejler det så til gengæld bestemt ikke noget! Vi har to små børn på 1 år og 3 år. Her er det så mig som godt kunne tænke mig mere (gerne et par gange i ugen), men min mands lyst er fra naturens side ikke så stor, så 1-2 gange om måneden passer ham helt fint. Jeg har altid haft mere lyst end min mand. Jeg har nogle gange tænkt på om det var mig der var lidt mærkelig (når man nu altid høre om at det er manden der har mere lyst end kvinden), men det lyder da til at et par gange om ugen ikke er så usædvanligt.  

Anmeld Citér

27. oktober 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Det lyder lidt ligesom jeres...... men nok oftere i den lidt triste retning af, 3-4 gange på en måned...... 

Jeg kan kun sige at lyst avler lyst. De dage vi har sex hver dag og så der går en dag uden.. der kan vi virkelig mærke lysten. Men omvendt når der er gået en uge, så kan vi sagtens undvære nogle dage mere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.