Update ang. kærestens vennegruppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Vi har allerede fået nye venner, som vi har det fantastisk med .. Det er også lidt derfor, at det undrer mig, at det pludselig påvirker min kæreste så meget.. Ved godt, at man godt kan være i sorg, selvom man selv har valgt det.. Men ved jo så ikke, hvordan jeg skal hjælpe ham.. Har aldrig været god til triste følelser, da jeg altid har lært, at man skal være glad og lave sjov .. Så har virkelig svært ved at hjælpe ham, når han så heller ikke er ærlig over for sig selv 

nu ved jeg ikke hvor længe siden det er at I valgte de gamle venner fra, men hvis det er den første fødselsdag efter, så kan det godt være derfor.

Jeg ved fra bruddet med min søns far, at selvom det var i begyndelsen af året og jeg allerede havde fundet en ny kæreste, så mærkede jeg da alligevel et stik til jul. Det er helt normalt, også selvom man er afklaret og glad for sit valg.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2019

Anonym trådstarter

Ms.Momo skriver:

nu ved jeg ikke hvor længe siden det er at I valgte de gamle venner fra, men hvis det er den første fødselsdag efter, så kan det godt være derfor.

Jeg ved fra bruddet med min søns far, at selvom det var i begyndelsen af året og jeg allerede havde fundet en ny kæreste, så mærkede jeg da alligevel et stik til jul. Det er helt normalt, også selvom man er afklaret og glad for sit valg.

Det er nogle måneder siden, men ja det var første fødselsdag.. Men ja du har nok ret i, at det var derfor.. Giver meget god mening egentlig

Anmeld Citér

22. oktober 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg tænker at du har gjort hvad du skulle. Du spurgte ind, han svarede og så er det det. Han ved du gerne vil snakke hvis han har behov, så lad ham Være voksen og selv sige til.. jeg tror som en anden siger, at det har været nok bare lige med en kort bemærkning om din forståelse. 

Pas på ikke at tillægge ham mere, bare fordi du måske har en smule dårlig samvittighed og det skal ikke forstået negativt, men det er jo en realitet at han har kvittet sine venner for dig, og det vil være helt naturligt at man har en lille knude i maven over det, også selvom han selv traf valget  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.