lisbeth2910 skriver:
Ok, så forstår jeg det bedre :-) Jeg har en veninde som jeg er vokset op sammen med. Hun lider af slidgigt i meget svær grad. Hun måtte heller ikke tage sin medicin i lang tid før hun blev gravid, de fik slet ikke hjælp og til sidst kunne hun slet ikke gå. Men da hun så endelig blev gravid gik det bare super med slidgigten, hun mærkede næsten ikke noget til den. Lidt mærkeligt.
Jeg har ikke pco. Jeg fejler umiddelbart ikke noget, kan bare af uforklarlige grunde ikke blive gravid. Vi har en datter på 2 som blev til i 4. iui forsøg og er nu gravid i 9.uge med tvillinger efter 5. iui forsøg.
Lisbeth
Okay, mit er ikke sååå slemt, så tror at når først vi kommer i gang, gør de ikke så meget, med mindre de selvfølgelig kan se på undersøgelserne at den er helt gal. Min kæreste har rigtig god sædkvalitet (ja det har vi også fået testet, på egen regning, bare for at have de bedste forudsætninger) så håber det går stærkt.
Men mærkeligt de lod hende gå så længe, kender en der har svær leddegigt, da de havde prøvet i 3 mdr og det ikke var lykkedes blev hun insimineret. Der er åbentbart forskel.
Ja 75% af dem med leddegigt (muligvis også slidgigt) mærker ikke deres sygdom under graviditet, så satser på at blive hurtigt gravid
Det lyder som en hård omgang - men håber det hjælper når det alligevel lykkedes til sidst...
Anmeld