Når far får barn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Soonmom skriver:

Men som jeg læser det har ts børn IKKE efterspurgt alene tid med deres far, men blot er begyndt at afvise ham, så hvordan skal faren lige vide det? 

De savner noget alene tid med deres far.. Det er fra startindlægget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2019

Soonmom

BAE skriver:

De savner noget alene tid med deres far.. Det er fra startindlægget.

Ja men der står ikke at de har sagt det til far, men derimod til deres mor, det hjælper jo ikke noget. 

Så før ts skal blande sig bør hun jo så opfordre børnene til at snakke med deres far om det istedet for at afvise ham

Anmeld Citér

5. oktober 2019

fehår

Soonmom skriver:

Ja men der står ikke at de har sagt det til far, men derimod til deres mor, det hjælper jo ikke noget. 

Så før ts skal blande sig bør hun jo så opfordre børnene til at snakke med deres far om det istedet for at afvise ham

"Hvordan får jeg forklaret exen at han er nød til at lytte til vores børn når de siger de har brug for tid med ham og ikke altid har deres lillesøster med."

Ud fra den formulering ville jeg stærkt antage, at børnene har nævnt behovet for alenetid med far.

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Anonym

Soonmom skriver:

Hvis de nu havde været helsøskende havde du så også set det som et problem?

I nogen familier gør man bare alting sammen og det gør det ikke mindre rigtigt, jeg tænker du måske også præger dine børn til at føle sig nedprioteret (sikkert indirekte) når det måske i virkeligheden handler om at far gerne vil gøre ting med alle sine børn når han nu (ligesom du selv) ikke har dem hele tiden.man prioterer jo forskelligt  

Altså om du kigger på Børns Vilkår hvor man skriver råd til skilsmisse børn er en af de 10 råd NEMLIG - prioritere alene tid med børnene! Også fra søskende - jeg har ikke fundet det direkte link men kig på Børnes vilkår, så kan man finde det.

Det er altså en specielle familie, og når man kkke ser sin far halvdelen af tiden, så skal der laves “ekstra” indsat!!!! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. oktober 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Soonmom skriver:

Kan se at en anden har svaret dig... så jo de har nok sagt noget, når ts bare vil hjælpe sine børn med at blive hørt

Anmeld Citér

5. oktober 2019

Soonmom

"Hvordan får jeg forklaret exen at han er nød til at lytte til vores børn når de siger de har brug for tid med ham og ikke altid har deres lillesøster med."

Ud fra den formulering ville jeg stærkt antage, at børnene har nævnt behovet for alenetid med far.

Jeg læser det som om at de har sagt det til ts

For hvorfor skulle ts ellers hen og forklare det, hvis børnene havde sagt det til far? 

Anmeld Citér

5. oktober 2019

BAE

Profilbillede for BAE
Soonmom skriver:

Jeg læser det som om at de har sagt det til ts

For hvorfor skulle ts ellers hen og forklare det, hvis børnene havde sagt det til far? 

Fordi far ikke lytter til sine børn, når de har sagt at de gerne vil have alenetid med ham.. Så ts spørg om hjælp til at få faren til at lytte, og hører hvad hans børn siger. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.