Ferie i London

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

932 visninger
19 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. september 2019

Anonym trådstarter

Skal på efterårsferie til London Om et par uger. Men bliver i tvivl om det er en god idé mht. Brexit. 

Jeg tænker om man kan risikere at der bliver ballade, strejke eller andet derover ? Og hvordan er man stillet hvis flyet bliver aflyst på grund af strejke eller andet? 

Det er ikke en pakkerejse.

kan jeg forsikre mig ud af det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2019

Tip!

Vi skal derover i slut oktober, jeg har intet tænkt i de tanker 

shit.. 

Anmeld Citér

25. september 2019

Anonym trådstarter

Tip! skriver:

Vi skal derover i slut oktober, jeg har intet tænkt i de tanker 

shit.. 

Det kan også være der slet ikke bliver noget men jeg kom bare til at læse en artikel om Brexit. Så tankerne løb lidt af med mig. Der stod de ville træde ud af EU den 31. Oktober enten med eller uden en aftale med EU

Anmeld Citér

25. september 2019

Janey

Profilbillede for Janey

Nu har Brexit været undervejs i flere år og der er stadig ingen løsning, så der er ingen grund til at frygte noget. Den eneste ballade der er derovre er balladen blandt politikerne.

Hvis Brexit kommer til at ske den 31. oktober, så går landet ikke i stå af den grund. Der skal stadig folk og varer ind og ud af landet. Nogle ting kan måske i starten komme til at tage lidt længere tid, men det bliver først fra den 31. oktober.

Der kommer hverken ballade eller strejker pga. Brexit. Det ville på ingen måde hjælpe landet videre efter bruddet med EU, så det er der ingen, der har interesse i. 

Anmeld Citér

25. september 2019

Janey

Profilbillede for Janey

I øvrigt skal min mand derover i starten af november og jeg skal i december, og ingen af os er det mindste bekymret, men vi er også begge derovre tit enten privat eller i forbindelse med arbejdet. Man mærker pt. intet til Brexit derovre ud over, at politikerne skaber sig i tv.

Anmeld Citér

25. september 2019

Anonym trådstarter

Janey skriver:

I øvrigt skal min mand derover i starten af november og jeg skal i december, og ingen af os er det mindste bekymret, men vi er også begge derovre tit enten privat eller i forbindelse med arbejdet. Man mærker pt. intet til Brexit derovre ud over, at politikerne skaber sig i tv.

Ok. Har ikke været derovre i mange så ved kun hvad jeg kan læse i medierne. Men det er godt at høre at der ikke er nogen uroligheder eller demonstrationer derover.

Anmeld Citér

2. oktober 2019

Anonym trådstarter

Janey skriver:

Hvordan kommer man egenligt billigst og nemmest rundt i London  ? 

Anmeld Citér

2. oktober 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Oyster card. Det er et rejsekort, hvor du tanker penge på, også ka du bruge i undergrunden, bus osv. Den fungere på den måde at du bare scanner kortet ved indgangen og igen når du når endestationen, også trækker den det beløb du har kørt for. Vh Stine 

Anmeld Citér

2. oktober 2019

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Som Stine skriver så bruger vi Oyster kort. Vi har så haft vores i så mange år, at jeg faktisk ikke kan huske, hvor vi købte selve kortet henne. Man tanker det op med penge i en automat på stationerne, men hvor selve kortet kan købes i dag har jeg ikke helt styr på. 

Anmeld Citér

2. oktober 2019

kamikaze

Janey skriver:

Nu har Brexit været undervejs i flere år og der er stadig ingen løsning, så der er ingen grund til at frygte noget. Den eneste ballade der er derovre er balladen blandt politikerne.

Hvis Brexit kommer til at ske den 31. oktober, så går landet ikke i stå af den grund. Der skal stadig folk og varer ind og ud af landet. Nogle ting kan måske i starten komme til at tage lidt længere tid, men det bliver først fra den 31. oktober.

Der kommer hverken ballade eller strejker pga. Brexit. Det ville på ingen måde hjælpe landet videre efter bruddet med EU, så det er der ingen, der har interesse i. 

Det ved du strengt taget ikke noget om. Hvis der kommer en no-deal Brexit 31. oktober kan vi nok -- netop fordi intet er forberedt -- forvente demonstrationer, et eller andet niveau af gadeuroligheder, og muligvis problemer med at komme ind og ud af landet i en periode.

Jeg ville ikke tøve med selv at tage afsted. Men vi overvejer at rejse på juleshopping med baby og handicappet mor, og den rejse bliver først bestilt i november.

Du kan ikke regne med at evt problemer bliver dækket af forsikringen, siden en evt no-deal Brexit ikke ligefrem kommer som en overraskelse.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.