Den jul igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Vingummien

Hehe her hjemme er det sgu nok mig der går mest op i julen, Emil får da et chok når han ser hvordan jeg går amok til december

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

oo

herhjemme står den mest på hjemmelavet julepynt - men absolut ingen religiøse dingenoter og så tager jeg et par grene ind og hænger de fine guldjulesmåting som jeg har fået af min mormor på. det er egentlig ikke min stil, men hvis de hænger for sig selv fx på grene i en vase på spisebordet, kan det være helt yndigt at se på - og så betyder det helt vildt meget for mig, at hun hvert år sender mig en dims

I får lige lidt billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

herhjemme står den mest på hjemmelavet julepynt - men absolut ingen religiøse dingenoter og så tager jeg et par grene ind og hænger de fine guldjulesmåting som jeg har fået af min mormor på. det er egentlig ikke min stil, men hvis de hænger for sig selv fx på grene i en vase på spisebordet, kan det være helt yndigt at se på - og så betyder det helt vildt meget for mig, at hun hvert år sender mig en dims

Er også vildt hyggeligt med det enkelt og når det passer til resten af ens stil så skal man jo hellere ikke overdrive.

Anmeld

21. oktober 2009

oo

suanne85 skriver:

Er også vildt hyggeligt med det enkelt og når det passer til resten af ens stil så skal man jo hellere ikke overdrive.

bestemt men vi er nu laaaaangt fra enkle i vores stil vi er sådan nogle hulemennesker, så vi har en hel masse skønne og betydningsfulde ting proppet ind klods op af hinanden - over det hele  jeg tror det måske har lidt at gøre med, at vi pynter op til hver årstid, så derfor er julen ikke speciel i pynt herhjemme

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

bestemt men vi er nu laaaaangt fra enkle i vores stil vi er sådan nogle hulemennesker, så vi har en hel masse skønne og betydningsfulde ting proppet ind klods op af hinanden - over det hele  jeg tror det måske har lidt at gøre med, at vi pynter op til hver årstid, så derfor er julen ikke speciel i pynt herhjemme

Oki, hvor hyggeligt. Kan huske da jegvar helt lille der pyntede min mor også op til alt. Men det gik ligesom af det igen, så nu er det kun jul

Anmeld

21. oktober 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

Haha hvor er det fedt det sidste julehjerte! Er det Søren der har været igang?

Anmeld

21. oktober 2009

oo

TbCp skriver:

Haha hvor er det fedt det sidste julehjerte! Er det Søren der har været igang?

det er faktisk min moster, der sendte det til os sidste jul

Anmeld

21. oktober 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

det er faktisk min moster, der sendte det til os sidste jul

Kanon

Anmeld

21. oktober 2009

1977

Profilbillede for 1977
suanne85 skriver:

Ja altså,  kan ikke lade være at tænke på jul hehe

Pynter i hele hytten op og så juletræ og det hele?

Tror der skal pyntes mega op her i år nu når vi har en stor lejlighed så ser det lidt pænere ud og er flere muligheder for at få det forskelligt op, kan ikke rigtig beslutte mig for om vi skal have juletræ endnu, dels pga jeg ikke har så meget pynt til træ men også pga Emils alder, ved ikke lige hvoor meget jeg orker at skulle holde øje med attræet ikke flyver på ham og han ikke flyver på det

Da jeg boede hjemme var  det jule pynt fra 1 december over det hele og på vinduer og så blev juletræet sat op aften den 23 så det stod klart og flot om morgen når vi unger kom op og så kom det ned igen efter nytår.

Herhjemme står den på ren Gertrud Sand Træet står udenfor hele måneden med lys i, og hele hytten er ikke til at finde for pynt. Den 23. kommer træet ind og så bliver det pyntet mens vi hører julemusik og spiser godter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.