Den jul igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

Vingummien

Ja altså,  kan ikke lade være at tænke på jul hehe

Pynter i hele hytten op og så juletræ og det hele?

Tror der skal pyntes mega op her i år nu når vi har en stor lejlighed så ser det lidt pænere ud og er flere muligheder for at få det forskelligt op, kan ikke rigtig beslutte mig for om vi skal have juletræ endnu, dels pga jeg ikke har så meget pynt til træ men også pga Emils alder, ved ikke lige hvoor meget jeg orker at skulle holde øje med attræet ikke flyver på ham og han ikke flyver på det

Da jeg boede hjemme var  det jule pynt fra 1 december over det hele og på vinduer og så blev juletræet sat op aften den 23 så det stod klart og flot om morgen når vi unger kom op og så kom det ned igen efter nytår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Honningblomst

Jeg er på ingen måde til julepynt og stod det til mig var der kun et par dekorationer og lidt julehyggeting, men nu er det jo ikke for min skyld der holdes jul.

Så her pynter drengene op dagen før 1. søndag i advent, de får alt julepyntet ned og så går jeg min vej og de pynter og pynter og pynter og når jeg kommer tilbage skal jeg lukke øjnene og trække vejret dybt.. De er så stolte og det er jo det det handler om..deres glæde ved det.

Juletræ er kun lige dagen før juleaften og væk igen et par dage efter.

Knus..

Anmeld

21. oktober 2009

Mie A

Vi pynter op dagen før 1. december (Eller 1. advent, hvis den kommer først) Men der er ikke så meget julepynt hos os. Det er mest det ungerne har lavet,et par nisser hist og her, et kalenderlys og en adventskrans. 

Tilgengæld elsker jeg at have et stort juletræ, uanset om jeg skal holde jul hjemme eller ej. Syntes det er så smukt med lyskæden og alle de flotte glaskugler...

Anmeld

21. oktober 2009

Diana...

Jeg ELSKER Jul og glæder mig helt vildt min første jul som MOAR og Lucas første jul det er sgu da hyggeligt. 

Jeg har altid haft pyntet op det er jo bare mega hygge  Jeg pynter op den første advent og juletræet kommer op den første weekend i december wee vi glæder os. 

Men alt bliver os pakket ned igen dagen efter juleaften så har det ligesom været jul.

Knus Diana

Anmeld

21. oktober 2009

N&J

Uhh.. jeg glæder mig også bare så meget.. og jeg har intet julepynt fordi jeg altid har boet på kollegie og taget hjem til jul, hvor mor og fars hjem er fyldt til renden med jul..  men i år skal det være, og jeg VIL have et juletræ, men har tænkt lidt på om man ikke kan købe et lille et, så det kan stå oppe hvor Nikita ikke kan få fat, havde overvejet et kunstigt, men det er ikke helt det samme, men det holder længere..

Jul.. jul.. jul.. la la la la la la

Anmeld

21. oktober 2009

Brams

Jeg pynter MAX op hver eneste jul, har bl.a. en nisseby med ikke færre end over 60 beboere (den bliver udvidet år for år ), krybbespil, juletræ hele december, pakkekalender til både manden og jeg og alt muligt andet - jeg ææælsker jul

I år bliver julen noget ganske særligt, da det bliver første jul med vores datter som forhåbentlig kommer til verden i morgen

Knus Trine 38+6

Anmeld

21. oktober 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Ja altså,  kan ikke lade være at tænke på jul hehe

Pynter i hele hytten op og så juletræ og det hele?

Tror der skal pyntes mega op her i år nu når vi har en stor lejlighed så ser det lidt pænere ud og er flere muligheder for at få det forskelligt op, kan ikke rigtig beslutte mig for om vi skal have juletræ endnu, dels pga jeg ikke har så meget pynt til træ men også pga Emils alder, ved ikke lige hvoor meget jeg orker at skulle holde øje med attræet ikke flyver på ham og han ikke flyver på det

Da jeg boede hjemme var  det jule pynt fra 1 december over det hele og på vinduer og så blev juletræet sat op aften den 23 så det stod klart og flot om morgen når vi unger kom op og så kom det ned igen efter nytår.

Jeg pynter hele stueetagen + trappen op til 1. sal. Værelserne ovenpå bliver ikke pyntet da vi stort set kun er der for at sove.

Vi skal have juletræ i år da det er os der skal holden julen for min famlie. Det er første gang vi skal holde det og første gang vi skal have juletræ. Tror også først det kommer indenfor d. 22. eller 23.
Skal ud og handle en masse pynt da jeg overhovedet ikke har noget juletræspynt... men det passer mig fint Elsker at gå igennem gågaden i julemåneden, spise brændte mandler og købe julepynt og julegaver

Anmeld

21. oktober 2009

pipsen

Eva skriver:

Jeg er på ingen måde til julepynt og stod det til mig var der kun et par dekorationer og lidt julehyggeting, men nu er det jo ikke for min skyld der holdes jul.

Så her pynter drengene op dagen før 1. søndag i advent, de får alt julepyntet ned og så går jeg min vej og de pynter og pynter og pynter og når jeg kommer tilbage skal jeg lukke øjnene og trække vejret dybt.. De er så stolte og det er jo det det handler om..deres glæde ved det.

Juletræ er kun lige dagen før juleaften og væk igen et par dage efter.

Knus..

Haha, iiih tak for den beskrivelse... du fik mig lige til at grine, kan se dine stolte drenge for mig og dig, som prøver at holde masken.. hihi unger i julen er nu skønt

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

pipsen skriver:

Haha, iiih tak for den beskrivelse... du fik mig lige til at grine, kan se dine stolte drenge for mig og dig, som prøver at holde masken.. hihi unger i julen er nu skønt

Hæhæ...jeg skal virkelig holde masken og der er pynt ALLE steder...mange gange må jeg flytte lidt når jeg feks skal på wc eller lave mad...vinduerne er også MEGET pyntet med de der grimme klister-nisse-ting og gerne lige i tre højder hvor drengene kan nå...super godt-griner

Anmeld

21. oktober 2009

Tina2

Vi pynter som regel op d. 1. dec:-) Da jeg boede hjemme pyntede min mor først op omkring d. 15. dec, så siden jeg flyttede hjemmefra har det været d. 1. dec, så jeg kan se på det i længere tid:-) Synes det er så hyggeligt....

Vi pynter alle 4, hører julemusik, spiser æbleskiver og råhygger.....

Når vi pynter juletræ hygger vi også med det alle 4 og Thomas laver julekugler til ungerne hver jul:-) Det synes de er superfedt:-)

Til gengæld har jeg så også fået nok af juletræ og julepynt efter 2. juledag og så kommer det hele væk......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.