Ringen over håndled

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
16 svar
71 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2019

Anonym trådstarter

Hej 

Jeg jeg håber der sidder en som har styr på det her. 

For Ca 9 1/2 år siden blev jeg spået med en ring over håndledet, den viste 3 børn pige, dreng, pige. Den har vist det samme lige siden, for 1 1/2 måned siden lavede jeg den igen fordi min veninde lige ville se. Og der viste den det samme. Jeg møder så for en måned siden en fyr som jeg har været vild med længe og den er gengældt, dog er vi ikke sammen lige nu. Men efter jeg er begyndte at ses med ham så skiftede den for første gang i 9 1/2 år og jeg blev så spurgt om han havde nogen børn, jeg siger så til hende "ja det har han, han har en pige" får så af vide det kan være derfor den kun pludselig viser de 2 børn jeg har altså min datter og så min søn, da den sidste pige så ikke er en jeg selv føder, men som jeg før via ham.

Jeg syntes det meget mærkeligt at den pludselig ændre sig (han er så også den eneste mand jeg vil kunne undvære mit 3 barn for) skulle have været igang med 3 barn Her til november/december, så syntes det mærkelig at kort efter jeg får noget med ham her så ændre den sig.

Er der en herinde som har forstand på det emne her? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2019

Anonymor

Tja, jeg er nok bare nødt til at sige, at jeg synes du ligger meget blind tro på noget, der med størst sandsynlighed er ren og skær tilfælde. Mig bekendt findes der ikke nogen videnskabelige studier der understøtter at en ring over et håndled skulle spå om fremtiden. Måske var du bedre tjent med at leve dit liv i nuet og træffe de valg, du nu drømmer om, frem for at gå ud fra at en tilfældig læsning styrer alt det der sker i dit liv fremadrettet. 

Anmeld Citér

18. september 2019

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Tja, jeg er nok bare nødt til at sige, at jeg synes du ligger meget blind tro på noget, der med størst sandsynlighed er ren og skær tilfælde. Mig bekendt findes der ikke nogen videnskabelige studier der understøtter at en ring over et håndled skulle spå om fremtiden. Måske var du bedre tjent med at leve dit liv i nuet og træffe de valg, du nu drømmer om, frem for at gå ud fra at en tilfældig læsning styrer alt det der sker i dit liv fremadrettet. 

Jeg tror 100 på det da jeg ikke kender en eneste hvor den ikke har passet. 

Anmeld Citér

18. september 2019

Anonymor

Anonym skriver:

Så bliver jeg statistik kedelig her og må sige, at du skal have en rimelig stor normgruppe og udelukke andre konfunderende variable, før du får en effekt der er statistisk signifikant  but to each his own 

Anmeld Citér

18. september 2019

Tommelise

Man må jo selv om, hvad man tror på, men jeg synes, du skal passe på med at indrette dit liv efter det.

Jeg læste engang en artikel om en kvinde, der havnede i et dårligt forhold. Hun havde fået at vide af en clairvoyant, at hun ville møde en mand, der hed Tom.

Da hun så mødte en, der hed Tom, forelskede hun sig og indledte et forhold til ham. Hun glemte at mærke efter, om han nu også var den rigtige - for han hed jo Tom, og det skulle han jo hedde.

Anmeld Citér

18. september 2019

Anonym

Man må jo selv om, hvad man tror på, men jeg synes, du skal passe på med at indrette dit liv efter det.

Jeg læste engang en artikel om en kvinde, der havnede i et dårligt forhold. Hun havde fået at vide af en clairvoyant, at hun ville møde en mand, der hed Tom.

Da hun så mødte en, der hed Tom, forelskede hun sig og indledte et forhold til ham. Hun glemte at mærke efter, om han nu også var den rigtige - for han hed jo Tom, og det skulle han jo hedde.

Enig med og -

Hele mit liv sagde vi mor hun vilde få 5 børn, men det femte barn der ikke var hendes 

Hun blev spået til at få 5 børn men det 5 var ikke hendes.

Læste en artikel engang hvor sådan noget kan sætte sig fast ubevidst - så min mor har fået 4 børn fordi det troede hun, at hun vilde ( alle andre omkring os har 2 børn osv) 

Hele min vilde ungdom troede hun, at jeg vilde blive gravid og hun måtte være mor overfor det ( det 5 barn ) Det sagde hun til mig da jeg var voksen 

Det er det rene vrøvl og hun får ikke et plejebarn eller noget i en alder af 69 år!

Anmeld Citér

18. september 2019

Soonmom

Omg. 

Kan du sige gætværk 

Bliv gravid og så får du nok en dreng, ingen ved det 

Anmeld Citér

18. september 2019

Rockertand

Anonym skriver:

Kan godt forstå, at du er anonym og støtter din anonymitet fuldt ud, jeg ville også være flov over at tro på sådan noget bavl.

Anmeld Citér

18. september 2019

AnoMor

Havde en veninde der var ligeså overtroisk engang og hun lavede faktisk det der trick på mig. Og den sagde 5 børn og den første - pige 

News flash. Jeg har 1 barn men han er altså en dreng. Og jeg får ikk flere børn  

Det er ligeså overtro som den kinesiske kalender, tisse på natron og om man boller til næsen mod øst eller vest. Der er ingen videnskabelig evidens på noget af det. Sorry to burst your bubble 

Anmeld Citér

18. september 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Kunne man ikke forestille sig, at en forsker eller sytten havde gransket i emnet, lavet forsøg og lanceret denne enestående metode, som ville overflødiggøre kønsscanninger m.v. - såfremt der altså var noget at komme efter? Beklager min brug af ironi, men det er da tankevækkende, at denne 100 procent sikre metode er gået helt hen over hovedet på fagfolk såvel som størstedelen af befolkningen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.