Hej
Jeg jeg håber der sidder en som har styr på det her.
For Ca 9 1/2 år siden blev jeg spået med en ring over håndledet, den viste 3 børn pige, dreng, pige. Den har vist det samme lige siden, for 1 1/2 måned siden lavede jeg den igen fordi min veninde lige ville se. Og der viste den det samme. Jeg møder så for en måned siden en fyr som jeg har været vild med længe og den er gengældt, dog er vi ikke sammen lige nu. Men efter jeg er begyndte at ses med ham så skiftede den for første gang i 9 1/2 år og jeg blev så spurgt om han havde nogen børn, jeg siger så til hende "ja det har han, han har en pige" får så af vide det kan være derfor den kun pludselig viser de 2 børn jeg har altså min datter og så min søn, da den sidste pige så ikke er en jeg selv føder, men som jeg før via ham.
Jeg syntes det meget mærkeligt at den pludselig ændre sig (han er så også den eneste mand jeg vil kunne undvære mit 3 barn for) skulle have været igang med 3 barn Her til november/december, så syntes det mærkelig at kort efter jeg får noget med ham her så ændre den sig.
Er der en herinde som har forstand på det emne her?
Anmeld
Citér