nutche skriver:
her er det lidt "fagre nye verden" på det punkt.
jeg har altid givet mine 3 børn kalender gaver og har troligt indkøbt og indpakket samtlige gaver. forrige år opdagede jeg dog at det blev lidt for meget (selv for børnene) med alle de gaver. (min mellemste søn har fødselsdag d.22/12)...... så vi er begyndt at give advent gaver i stedet for.
så selv om Rasmus kun er 5 mdr til december.... ja så skal han stadig ha adventsgaver.... men mest bare fordi 
jeg synes din ide med at købe jul på slottet er virkelig genial....for hvis der er en julekalender jeg husker med kærlighed... så er det lige netop den med den smukke prins 
Ja syntes også bare den er helt fantastisk.. og fordi vi ser så sjældent tv er Nikita helt opslugt når der endelig er noget, så tror hun helt sikkert hun gerne vil se den sammen med hendes mor.. nå ja og så bestemte kommunen så lige for mig at det højst kan blive til adventsgaver da jeg åbentbart skal tilbagebetale lige over 9000 kr.
så det er vist godt at jeg allerede har købt en del af hendes julegave..
Kan godt forstå det bliver meget og så med en fødselsdag oveni.. måske skulle man give advent det ene år og pakkekalender det andet år og så skifte imellem dem..
hmm.. den var faktisk en ret god ide jeg kom med der.. 
Anmeld