Julekalender/pakkekalender/adventgaver eller slet ingenting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2009

N&J

nutche skriver:

her er det lidt "fagre nye verden" på det punkt.

jeg har altid givet mine 3 børn kalender gaver og har troligt indkøbt og indpakket samtlige gaver. forrige år opdagede jeg dog at det blev lidt for meget (selv for børnene) med alle de gaver. (min mellemste søn har fødselsdag d.22/12)...... så vi er begyndt at give advent gaver i stedet for.

så selv om Rasmus kun er 5 mdr til december.... ja så skal han stadig ha adventsgaver.... men mest bare fordi

jeg synes din ide med at købe jul på slottet er virkelig genial....for hvis der er en julekalender jeg husker med kærlighed... så er det lige netop den med den smukke prins

Ja syntes også bare den er helt fantastisk.. og fordi vi ser så sjældent tv er Nikita helt opslugt når der endelig er noget, så tror hun helt sikkert hun gerne vil se den sammen med hendes mor.. nå ja og så bestemte kommunen så lige for mig at det højst kan blive til adventsgaver da jeg åbentbart skal tilbagebetale lige over 9000 kr. så det er vist godt at jeg allerede har købt en del af hendes julegave..

Kan godt forstå det bliver meget og så med en fødselsdag oveni.. måske skulle man give advent det ene år og pakkekalender det andet år og så skifte imellem dem..  hmm.. den var faktisk en ret god ide jeg kom med der..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2009

ønskebørn74

Nikitas mor skriver:

Jeg går og spekulere på i denne tid om jeg skal lave en pakkekalender til Nikita, hun er jo kun 8½ mdr. til den tid, men syntes måske at det kunne være hyggeligt alligevel... og så kunne den første gave være http://musikbutikken.net/product.asp?product=683 den her, så kunne vi se den istedet for den planlagte julekalender og så kan jeg jo bestemme hvornår vi skal se den..

Men vil meget gerne høre fra andre hvad de gjorde/gør her til 1. december??

Julegaver, der får hun et par ting, så der er mere at pakke op..  men syntes bare det kunne være sååå hyggeligt med en pakkekalender

Hvis du synes det er svært at finde ting der passer i prisen til så mange dage... Kan du som os lave en adventskalender med lidt større ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.