Julekalender/pakkekalender/adventgaver eller slet ingenting?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.760 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. oktober 2009

N&J

Jeg går og spekulere på i denne tid om jeg skal lave en pakkekalender til Nikita, hun er jo kun 8½ mdr. til den tid, men syntes måske at det kunne være hyggeligt alligevel... og så kunne den første gave være http://musikbutikken.net/product.asp?product=683 den her, så kunne vi se den istedet for den planlagte julekalender og så kan jeg jo bestemme hvornår vi skal se den..

Men vil meget gerne høre fra andre hvad de gjorde/gør her til 1. december??

Julegaver, der får hun et par ting, så der er mere at pakke op..  men syntes bare det kunne være sååå hyggeligt med en pakkekalender

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

Mie A

De to store (5 og 2 år) får en pakke i julestrømpen hver dag indtil jul, den mindste som kun lige er 1 år til den tid  hun får også en lille ting hver dag - men det bliver sådan noget ala sutter og andre små ting vi lige har ved hånden. Det er nok mest til ære for de store  Hun forstår det jo alligevel slet ikke...

Anmeld

21. oktober 2009

Vingummien

Sidste år var Emil knap 6 måneder og der fik han ikke kalender gave eller noget, da jeg syntes han var for lille til det og vil slet ikke forstå.

I år tror jeg det bliver advents gaver da jeg vil have meget svært ved at kunne finde 14 ting til en i hans alder som han kan bruge til noget og som de må få når de er under 3 år. Så nårr han bliver ældre og man kan give tudser, papir osv af sådan nogle ting så bliver det nok hver dag som da jeg selv var lille

Anmeld

21. oktober 2009

Diana...

Lucas skal have pakke kalender selv om han er ca 10 måneder til den tid min det er mest for min skyld fordi jeg synes det er SÅ hyggeligt men mine søskende får os pakke kalender af mig selv om der er 14 og 24  Jeg har aldrig selv fået men jeg synes det er SÅ hyggelige så alle får af mig hi hi.

Anmeld

21. oktober 2009

Honningblomst

Personligt ville jeg vente...hun er jo så lille endnu, men er det for din skyld, så synes jeg du skal gøre det.

Her får alle tre drenge en pakke hver dag og det er sørme ikke det nemmeste i verden at finde noget til dem og især ikke til ham på 12 år, men de elsker det, så selvfølgelig skal de have det. Sidste år fik jeg også en af dem, det var virkelig hyggeligt.

Knus..

Anmeld

21. oktober 2009

Lise

Simon var fem mdr i sin første december, og der fik han en pakkekalender. Han fattede det naturligvis ikke, men vi syntes det var hyggeligt - og det syntes bedste, som lavede den, også. Han fik også en sidste år hvor han var knap halvandet, og jeg må sige han fik smag for det der med at pakke gaver op  I år skal han selvfølgelig have en igen.

Anmeld

21. oktober 2009

N&J

Selvfølgelig er det mest for min egen skyld, men der er stadig en masse ting jeg havde tænkt mig at købe til hende for længst, men der har økonomien ikke rigtig været til det, men har dog tænkt om det bare var bedre med adventsgaver.. men kan godt finde på at købe noget hun først kan bruge om noget tid, farver fx... så det behøver jo ikke alt sammen være dyre ting, gider bare ikke de julekalender der kommer i tv i år, og det skal vi simpelthen... ingen jul uden julekalender..  så må jeg jo selv købe en..  

Anmeld

21. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er en rigtig hyggelig tradition - når de er lidt større og forstår det. Vi laver ingen pakkekalender/adventskalender til Lina og Luka. Det er nok mere for forældrenes skyld, at man gør det når de er så små.

Luka blev 2 år i sidste uge og det er første gang, at han rigtig har vist interesse for sine gaver

Kh. Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

21. oktober 2009

Lone Jakobsen

her er det lidt "fagre nye verden" på det punkt.

jeg har altid givet mine 3 børn kalender gaver og har troligt indkøbt og indpakket samtlige gaver. forrige år opdagede jeg dog at det blev lidt for meget (selv for børnene) med alle de gaver. (min mellemste søn har fødselsdag d.22/12)...... så vi er begyndt at give advent gaver i stedet for.

så selv om Rasmus kun er 5 mdr til december.... ja så skal han stadig ha adventsgaver.... men mest bare fordi

jeg synes din ide med at købe jul på slottet er virkelig genial....for hvis der er en julekalender jeg husker med kærlighed... så er det lige netop den med den smukke prins

Anmeld

21. oktober 2009

Mira0911

Julie får ikke pakkekalender, for hun forstår det ikke endnu... Adventsgaver vil hun heller ikke kunne forstå, så det bliver der ikke noget af i år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.