Madpakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. september 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Måskemor skriver:

Der er da masser af mennesker som møder tidligt om morgenen, og derfor smørrer madpakke om aftenen. Sådan bliver det også herhjemme når min barsel engang er slut. Så det kan jeg slet ikke se noget problem i.

Det er heller ikke spørgsmålet her. TS havde netop smurt dem om aftenen og overvejede at give dem en dag mere. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har læst, du har kasseret dem, men vil alligevel give mit besyv med. Det ville være unødvendigt spild at smide dem ud efter min mening, hvis der var tale om fx sandwich med salat og pålæg eller rugbrødsmadder á la smørrebrød - det, du køber færdiglavet i butikkerne, kan også have et par døgn på bagen. Pizzasnegle, pølsehorn etc. kan også snildt holde sig og være lige appetitligt. Jeg ville egentlig have tilføjet, at jeg derimod ikke ville bryde mig om en flad rugbrødsmad med æg eller leverpostej, men jeg har svært ved at argumentere for det - og det handler nok om, at jeg i virkeligheden aldrig ville finde sådan en madpakke indbydende 

Anmeld Citér

17. september 2019

Hønepigen

Altså rugbrød med pålæg bliver sindssygt kedeligt af at være i køleskab. Så nej - jeg er faktisk på grænse mht om jeg gider spise noget der er smurt aftenen før. Så 1 1/2 -2 dage - nej tak

Anmeld Citér

17. september 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

mine to store børn, har kastet op i nat - formentlig pga en dårlig kokosnød dd spiste i aftes. Men! Jeg smurte deres madpakke til skolen idag, igår - mit spørgsmål er så; kan denne madpakke bruges imorgen? Eller ville I smide den ud og smører en ny? 

Jeg synes det er meget mad, at smide ud - og jeg er sgu også lidt doven  såå ville I ha ladet den stå og give den med imorgen? Eller ?? 

Jeg ville give madpakken til frokost hjemme. 

Anmeld Citér

17. september 2019

Anonym trådstarter

Siden det nu er et overstået, kapitel behøver I ikke kommentere mere - men tak for input 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.