Madpakker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.701 visninger
14 svar
9 synes godt om
16. september 2019

Anonym trådstarter

mine to store børn, har kastet op i nat - formentlig pga en dårlig kokosnød dd spiste i aftes. Men! Jeg smurte deres madpakke til skolen idag, igår - mit spørgsmål er så; kan denne madpakke bruges imorgen? Eller ville I smide den ud og smører en ny? 

Jeg synes det er meget mad, at smide ud - og jeg er sgu også lidt doven  såå ville I ha ladet den stå og give den med imorgen? Eller ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2019

K&S

Anonym skriver:

mine to store børn, har kastet op i nat - formentlig pga en dårlig kokosnød dd spiste i aftes. Men! Jeg smurte deres madpakke til skolen idag, igår - mit spørgsmål er så; kan denne madpakke bruges imorgen? Eller ville I smide den ud og smører en ny? 

Jeg synes det er meget mad, at smide ud - og jeg er sgu også lidt doven  såå ville I ha ladet den stå og give den med imorgen? Eller ?? 

Jeg ville smøre en ny 

Anmeld Citér

16. september 2019

LSS

Ville du selv spise den? Jeg ville ikke, og ville derfor heller ikke lade mine børn gøre det. 

Anmeld Citér

16. september 2019

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! 

Anmeld Citér

16. september 2019

lottemusen

Anonym skriver:

Hvis madpakken har stået i køleskabet siden du smurte den i går, så kan du sagtens give den med i morgen. Den fejler jo ingenting. Det har jeg gjort, når min søn har været hjemme en dag. 

Anmeld Citér

16. september 2019

Mortilah

Hvis den var på køl tror jeg næppe der sker noget ved det. Men jeg kunne ikke selv finde på at spise en daggammel madpakke 

Anmeld Citér

16. september 2019

Birthdaybaby

Min mor smurte altid madpakker til to dage af gangen. Så ja. 

Anmeld Citér

16. september 2019

Anonym trådstarter

Jeg blev vidst lidt farvet af de to første svar, så jeg har smidt dem ud 

jeg ved ikke om jeg selv ville ha spist dem.,,. Men de fejlede, ikke noget egentlig 

Anmeld Citér

16. september 2019

Måskemor

Der er da masser af mennesker som møder tidligt om morgenen, og derfor smørrer madpakke om aftenen. Sådan bliver det også herhjemme når min barsel engang er slut. Så det kan jeg slet ikke se noget problem i.

Anmeld Citér

16. september 2019

Soonmom

Jeg ville gemme og ville heller ikke have noget imod at skulle spise det selv, hvis det har stået på køl, hvad skulle være ulækkert ved det? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.