Anonym skriver:
Svar til alle:::::::
jeg havde endelig taget en beslutning om at nu var det nok.
Mig så går han og lader som ingen ting og som om jeg er skylden. Og nu går han stadig og siger jeg skal stoppe og snakker til mig som om jeg er problemet hele tiden.
Og nu føler jeg at jeg bliver nød til at give det en chance til
Hvor meget skal man finde sig i ?
hsr truet med at gå fra ham før. Pga han altid er modbydelig tarvelig overfor mig. Og denne gang er prikken over i’et bare sat. Jeg er pisse sur hele tiden og jeg skælder mine børn ud over det mindste. Og det tror jeg har noget at gøre med at han bare har gået over min grænse i 8 år og at nu kan jeg ikke klare mere. Og det skal ikke gå ud over min kære små
Han manipulerer dig lige nu ...
Du skal ikke give ham flere chancer, med mindre du VIRKELIG mener at han fortjener det ( og i så fald skal du stoppe med at true med at smide ham ud eller med at gå fra ham for så er det skisme heller ikke underligt at han ikke tror på dig)
Hvis du vil holde fast i din første beslutning om at det er slut (og det mener jeg helt klart at du skal) så:
Du skal fortælle ham, at det her er alvor.
Du skal give ham de 7 dage til at finde sig et nyt sted at bo.
Du skal få hjælp til at losse ham ud af døren om 7 dage - og ringe til en låsesmed og aftale at han kommer forbi og skifter låsen næste fredag kl 12.
Og herudover så skal du stoppe med at lytte til hans manipulation. Du har taget en beslutning og nu skal du følge op på den beslutning.
Den blødere vej er at købe 10 flyttekasser og tilbyde ham hjælp med at pakke
Anmeld
Citér