Jeg har sagt det er slut. Han vil ikke flytte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2019

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg har sagt til min kæreste (mine 2 børns far) at jeg ikke vil mere. Jeg kan ikke leve i dette forhold mere. Det er psykisk dårligt forhold og jeg tager alligevel børnene 99% af tiden. Så jeg har valgt at slutte det da jeg ikke kan klare mere og fordi han er gået over min grænse utallige gange og nu er det endt med at jeg bliver meget vred meget ofte på vores to børn.  

Jeg sagde igår at det var slut, og han spurgte bare hvor han skulle bo og sagde at jeg var en lille utro luder, lille luder, sindsyg og en kælling.

han sagde også at han aldrig flyttede..

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..

Enig i det Sarinas mor skriver her. Efter de 7 dage skifter du låsene ud. Så er det overstået.

kopi af det Hun skrev:

Kan det tænkes, at han ikke tror på det? 

Har du truet med at gå før? 

Fortæl ham at det er alvor. 

Skriv evt et brev til ham og fortæl ham, at han skal have fundet en midlertidig løsning på tag over hovedet om 7 dage. 

At det er din bolig og at han skal flytte ud. 

OG 

at du bliver nødt til at få ham fjernet med hjælp, hvis han ikke selv er flyttet ud om 7 dage. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2019

Anonym trådstarter

ønskebørn74 skriver:

Enig i det Sarinas mor skriver her. Efter de 7 dage skifter du låsene ud. Så er det overstået.

kopi af det Hun skrev:

Kan det tænkes, at han ikke tror på det? 

Har du truet med at gå før? 

Fortæl ham at det er alvor. 

Skriv evt et brev til ham og fortæl ham, at han skal have fundet en midlertidig løsning på tag over hovedet om 7 dage. 

At det er din bolig og at han skal flytte ud. 

OG 

at du bliver nødt til at få ham fjernet med hjælp, hvis han ikke selv er flyttet ud om 7 dage. 

Svar til alle:::::::

jeg havde endelig taget en beslutning om at nu var det nok. 

Mig så går han og lader som ingen ting og som om jeg er skylden. Og nu går han stadig og siger jeg skal stoppe og snakker til mig som om jeg er problemet hele tiden. 

Og nu føler jeg at jeg bliver nød til at give det en chance til   Hvor meget skal man finde sig i ?

hsr truet med at gå fra ham før. Pga han altid er modbydelig tarvelig overfor mig. Og denne gang er prikken over i’et bare sat. Jeg er pisse sur hele tiden og jeg skælder mine børn ud over det mindste. Og det tror jeg har noget at gøre med at han bare har gået over min grænse i 8 år og at nu kan jeg ikke klare mere. Og det skal ikke gå ud over min kære små

Anmeld Citér

6. september 2019

serinasmor

Anonym skriver:

Mig så går han og lader som ingen ting og som om jeg er skylden. Og nu går han stadig og siger jeg skal stoppe og snakker til mig som om jeg er problemet hele tiden. 

Og nu føler jeg at jeg bliver nød til at give det en chance til   Hvor meget skal man finde sig i ?

hsr truet med at gå fra ham før. Pga han altid er modbydelig tarvelig overfor mig. Og denne gang er prikken over i’et bare sat. Jeg er pisse sur hele tiden og jeg skælder mine børn ud over det mindste. Og det tror jeg har noget at gøre med at han bare har gået over min grænse i 8 år og at nu kan jeg ikke klare mere. Og det skal ikke gå ud over min kære små

Han manipulerer dig lige nu ...

Du skal ikke give ham flere chancer, med mindre du VIRKELIG mener at han fortjener det ( og i så fald skal du stoppe med at true med at smide ham ud eller med at gå fra ham for så er det skisme heller ikke underligt at han ikke tror på dig)

Hvis du vil holde fast i din første beslutning om at det er slut (og det mener jeg helt klart at du skal) så:

Du skal fortælle ham, at det her er alvor. 

Du skal give ham de 7 dage til at finde sig et nyt sted at bo. 

Du skal få hjælp til at losse ham ud af døren om 7 dage - og ringe til en låsesmed og aftale at han kommer forbi og skifter låsen næste fredag kl 12. 

Og herudover så skal du stoppe med at lytte til hans manipulation.  Du har taget en beslutning og nu skal du følge op på den beslutning. 

Den blødere vej er at købe 10 flyttekasser og tilbyde ham hjælp med at pakke  

Anmeld Citér

6. september 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart
Anonym skriver:

Undskyld at det lyder hårdt, men du bliver simpelthen nødt til at stramme op. Han kører den lige så langt ud han kan og for hver gang du viger tilbage og lige "giver den en chance til" så ved han at han kan presse den lidt længere. Det der med at true med noget og ikke have vilje til at sætte det igennem, det går ikke.

For din egen skyld og dine børns skyld står du fast nu. Og ja, det kan være super svært, men det er nødvendigt.

Anmeld Citér

6. september 2019

Tommelise

Anonym skriver:

Hold fast i den beslutning, du har taget.

Nej, du er absolut ikke nødt til at give det en chance mere, og du har allerede fundet dig i alt for meget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.