Jeg har sagt det er slut. Han vil ikke flytte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.669 visninger
14 svar
18 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. september 2019

Anonym trådstarter

Jeg har sagt til min kæreste (mine 2 børns far) at jeg ikke vil mere. Jeg kan ikke leve i dette forhold mere. Det er psykisk dårligt forhold og jeg tager alligevel børnene 99% af tiden. Så jeg har valgt at slutte det da jeg ikke kan klare mere og fordi han er gået over min grænse utallige gange og nu er det endt med at jeg bliver meget vred meget ofte på vores to børn.  

Jeg sagde igår at det var slut, og han spurgte bare hvor han skulle bo og sagde at jeg var en lille utro luder, lille luder, sindsyg og en kælling.

han sagde også at han aldrig flyttede..

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har sagt til min kæreste (mine 2 børns far) at jeg ikke vil mere. Jeg kan ikke leve i dette forhold mere. Det er psykisk dårligt forhold og jeg tager alligevel børnene 99% af tiden. Så jeg har valgt at slutte det da jeg ikke kan klare mere og fordi han er gået over min grænse utallige gange og nu er det endt med at jeg bliver meget vred meget ofte på vores to børn.  

Jeg sagde igår at det var slut, og han spurgte bare hvor han skulle bo og sagde at jeg var en lille utro luder, lille luder, sindsyg og en kælling.

han sagde også at han aldrig flyttede..

jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..

Hvem ejer eller lejer jeres bolig?

Anmeld Citér

4. september 2019

ErDuHerIkkeSnart

Det kommer vel i sidste ende an på, hvem det lejer/ejer jeres bolig. Hvis det er fælles eller han ejer/lejer, ville jeg pakke mig en taske og flytte ind hos mine forældre, en veninde eller det nærmeste krisecenter. Hvis jeg var ejer/lejer ville jeg skifte lås på døren og i sidste ende kontakte myndighederne for at få ham fjernet.

Anmeld Citér

4. september 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvem ejer eller lejer jeres bolig?

Jeg ejer boligen 

Anmeld Citér

4. september 2019

Anonym trådstarter

ErDuHerIkkeSnart skriver:

Det kommer vel i sidste ende an på, hvem det lejer/ejer jeres bolig. Hvis det er fælles eller han ejer/lejer, ville jeg pakke mig en taske og flytte ind hos mine forældre, en veninde eller det nærmeste krisecenter. Hvis jeg var ejer/lejer ville jeg skifte lås på døren og i sidste ende kontakte myndighederne for at få ham fjernet.

Jeg ejer boligen. 

Anmeld Citér

4. september 2019

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg ejer boligen. 

Det skal du da ikke være ked af. Så har du jo alle kortene på hånden ift at få ham ud  

Men Selvfølgelig skal du først og fremmest tale med ham om det. Gøre klart at det er din bolig og derfor kan du rent fysisk få ham fjernet hvis ikke du finder ham ønsket i din bolig. 

Men vær diplomatisk og forstående først og fremmest. Han siger grimme ting. Børst det af dig, og kvæl det med venlighed. Så kommer samarbejdet nok en dag (ja der kan gå lang tid, men det betaler sig) tilbyd din hjælp til at finde en bolig til ham i nærheden af ungernes hverdag fx. 

Anmeld Citér

4. september 2019

ErDuHerIkkeSnart

Mor11 skriver:

Det skal du da ikke være ked af. Så har du jo alle kortene på hånden ift at få ham ud  

Men Selvfølgelig skal du først og fremmest tale med ham om det. Gøre klart at det er din bolig og derfor kan du rent fysisk få ham fjernet hvis ikke du finder ham ønsket i din bolig. 

Men vær diplomatisk og forstående først og fremmest. Han siger grimme ting. Børst det af dig, og kvæl det med venlighed. Så kommer samarbejdet nok en dag (ja der kan gå lang tid, men det betaler sig) tilbyd din hjælp til at finde en bolig til ham i nærheden af ungernes hverdag fx. 

Meget enig - helt afgjort 

Mit lidt mindre diplomatiske oprids ovenfor skal kun ses i det lys, at beskrivelsen lyder som en mand der er (i hvert fald verbalt) meget agressiv/truende og derfor kan TS i sidste ende være nødsaget til at passe bedst på sig selv og sine børn ved at fjerne enten sig selv eller manden fra boligen med “magt”. Det er klart, at findes der den mindste mulighed for en mere fredsommelig dialog, er det klart det bedste.

Anmeld Citér

5. september 2019

Anonym

Jeg stod i lignede situation. Endte med at tage børnene med en måned på campingplads i nærheden mens han fik mulighed for at få flyttet sig selv og sine ting. 

Anmeld Citér

5. september 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg stod i lignede situation. Endte med at tage børnene med en måned på campingplads i nærheden mens han fik mulighed for at få flyttet sig selv og sine ting. 

Han opføre sig som om intet er sket. Kan ikke holde det ud

Anmeld Citér

5. september 2019

serinasmor

Anonym skriver:

Han opføre sig som om intet er sket. Kan ikke holde det ud

Kan det tænkes, at han ikke tror på det? 

Har du truet med at gå før? 

Fortæl ham at det er alvor. 

Skriv evt et brev til ham og fortæl ham, at han skal have fundet en midlertidig løsning på tag over hovedet om 7 dage. 

At det er din bolig og at han skal flytte ud. 

OG 

at du bliver nødt til at få ham fjernet med hjælp, hvis han ikke selv er flyttet ud om 7 dage. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.