Hvad havde I gjort? Flytning og skilsmisse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2019

MT_2011

Blive boende. Jeg ville syntes det var vigtigere at de ikke havde så langt til venner og skole, og at de kunne se deres far også og omvendt selvom de er hos en af jer. Det er trods alt faren du har børn med og ikke din familie 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2019

NosaNosa

uanset hvordan man vender og drejer den er din familie kun 20 km væk.

ved at blive boende skal pigerne kun vende sig til det her med at mor og far er fra hinanden nu. Og den perfekte bolig for Jer skal nok komme, måske kan i finde en mindre bolig til start og finde smarte løsninger med at dele værelse, soveværelse i stuen osv. 

Jeg forstår godt det der med den perfekte bolig, vi har selv lige takket nej til et helt hus der koster det samme som vores 60 kvm i centrum, hvor vi bor 4 mennesker. 

Din familie er kun tyve km væk. Vores familier er 40 km og 350 km væk. 

Anmeld Citér

1. september 2019

Anonym trådstarter

Tusind tak for alle jeres svar - de har hjulpet mig til at træffe en beslutning, som jeg inderst inde godt vidste var den rigtige. Jeg lod mig nok bare ‘overtale’ af familien + pladsen og prisen.

Vi bliver boende sammen indtil jeg kan finde noget i vores nuværende by. Pigernes dagligdag og netværk er og bliver vigtigst. 

Anmeld Citér

1. september 2019

Maricella

Profilbillede for Maricella

Du kan jo også sige til din familie, at hvis de SÅ gerne vil hjælpe i hverdagen, så skal de være velkomne -der er jo kun 20 km  (jeg går ud fra at de mener "kun" om den afstand, når de tænker at børnene fint kan køre den tur på daglig basis)

For øvrigt så fint at du tænker på børnene i det  Vi kan alle blive fristede af gode muligheder,  men det er vigtigt at mærke efter hvad der føles rigtigt 

Anmeld Citér

2. september 2019

Soonmom

Når man har valgt at gå fra hinanden, så synes jeg man som det mindste skylder børnene at bor forholdsvis tæt på hinanden. Men jeg kan også sagtens forstå behovet for at bo tættere på familien. 

Jeg synes at 20 km er langt væk fra faren af, men modsat tæt på familien, så jeg ville klart blive boende og finde noget i nærheden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.