frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.240 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

lille mor

hej

jeg har brug for og hører om der er nogen der har prøvet det. jeg er nu gået 18 dag over hvor jeg skulle have min mens. jeg har testes g-teste 4 gange og den er negativ, der er dog ved at være en ugen siden sidst, og alligevel været gravid

jeg bliver ved at sige til mig selv at jeg bilder mig graviditete ind.  nogle gange kan jeg mærke udfløje, og tro at nu kommer min mens. men alligevel komme den ikke, har kastes op et par gange, når min søn sedder hos mig og ligger hans hovede på mit bryst har jeg i et par dage været øm. min krop er meget oppustet

jeg er bare ved at væer så frusteret over ikke at vide hvad der sker. min mand og jeg vil gene have et barn mere og da jeg ikke er så ung mere må det godt ske snart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Ansemusen

Hvis du kun er 18 dage over tid og det er en uge siden du har testet kan du sagtens være gravid! Prøv at teste igen imorgen

Anmeld

21. oktober 2009

lille mor

hej igen

jeg har i dag tage en g- test den var også negativ.  . men stadig ikke nogen tegen på at mens skule være på vej.

for mig er det mest frustrerende at jeg ikke kan komme op på hesten igen og prøve ved næste ægløsning.

er der nogn der har prøvet at man alligevel var gravid

Anmeld

21. oktober 2009

FrkT

Umiddelbart vil jeg tro, at du 18 dage over tid, og med negativ g-test i dag ikke er gravid - dog er det jo ikke umuligt at du er gravid. Men jeg tror du oplever det mange af os prøver, nemlig at tænke så meget på det, at din cyklus bliver forstyrret og lader vente på sig. Har hørt flere der var fx 2 måneder over tid af samme årsag.

Anmeld

21. oktober 2009

otlitrom

FrkT skriver:

Umiddelbart vil jeg tro, at du 18 dage over tid, og med negativ g-test i dag ikke er gravid - dog er det jo ikke umuligt at du er gravid. Men jeg tror du oplever det mange af os prøver, nemlig at tænke så meget på det, at din cyklus bliver forstyrret og lader vente på sig. Har hørt flere der var fx 2 måneder over tid af samme årsag.

Jeg ville skrive noget nær det samme, er enig.. Tror desværre ikke den er der, når nu du har testet negativ idag.. Men jeg kan selvfølgelig ikke vide det!
Jeg håber du snart får et svar. Enten mens eller to streger!
til dig

Anmeld

21. oktober 2009

lille mor

hej

tak for jeres støtte.  som jeg også skrev er det der piner mig mest er at  jeg ikke kan komme op på hesten igen.

hat tabt modet og har lige rigtig meget ondt af mig selv.

hel og lykke til jer 

Anmeld

21. oktober 2009

otlitrom

lille mor skriver:

hej

tak for jeres støtte.  som jeg også skrev er det der piner mig mest er at  jeg ikke kan komme op på hesten igen.

hat tabt modet og har lige rigtig meget ondt af mig selv.

hel og lykke til jer 

Det er også helt OK at have det sådan! Hvis ikke man får tømt ud i de følelser engang i mellem, så tror jeg man stresser kroppen endnu mere.
Jeg har også været meget modløs i en periode, men lige pludselig kom modet bare igen.. Vi har prøvet i mange mange måneder.. Er stoppet med at tælle.. Men i denne måned har jeg bare tænkt "Nu sker det"..
Tillad dig selv at have det træls! Du skal nok komme op med hovdet igen! Og skriv herinde, når det brænder på! Der er altid nogen der er klar med et godt råd eller et støttende ord

Anmeld

23. oktober 2009

Trolde_mor

FrkT skriver:

Var også min tanke.

Har selv haft mælk i brysterne, kvalme, sure opstød osv. Uden at være gravid

Anmeld

24. oktober 2009

lille mor

hej med jer igen.

nu er jeg gået 21 dage over dagen hvor jeg skulle have min mens.

hat talt med en læge pr. telefon, som sage at jeg alligevel godt kunne være gravid. for jeg have ægløsning omkring d. 20 - 23 sep.  så hvis jeg ikke fik min mens næste gang skulle jeg kontakte lægen igen.

hvis nogen er rundtosset så må jeg sige at det er jeg nu. for nu kan jeg ikke finde ud af det længer.  men hvor lang ville jeg så væer henne? .  hvordan beregner man så termin?

Anmeld

24. oktober 2009

Tvilling

hej.

Hvornår havde du sidste mens dag?? Jeg havde nøjagtig ligesom dig. Udflåd og tænkte nu kommer mens, men nej. Og sådan fortsatte det. Jeg troede min var forsinket pga stress på arbejde, men fik ømme bryster og kvalme af pommeren til. Skulle til læge efter dag 21 over tid. Og tog en test aftenen før. Havde taget 2 tidligere... Og denne viste jeg var gravid. Få taget en blodprøve... Held og lykke og forstår SÅ godt din frustration...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.