Dårlig Tarm efter pencillinkur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2019

Mo9ca:)

Anonym skriver:

Er der nogen der kan anbefale mælkesyrebakterier på kapsel? Synes sgu at de er lidt dyre �� 200-300??

Du skal købe noget Kanne Brotrunk. DET virker!

Det er flydende gærede mælkesyrebakterier tilsat b12 vitamin som styrker immunforsvaret. 

Det smager af pommern til men det virker altså.

Og så koster det ikke nær så meget som piller.

Mvh. Monica

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2019

Anonym

Du kunne evt også starte med at spise en ordentlig omgang a38- det koster omkring 17kr for en liter. Og når jeg har bøvl med maven, tilsætter jeg et par skefulde fibre, hvedeklid, havreklid, husk eller hvad jeg nu har i skabet. I en snæver vending kan grovvalsede havregryn også bruges 

Anmeld Citér

16. august 2019

Anonym trådstarter

Kan lige komme med en kort opdatering - læste på internettet at det var vigtigt at spise meget groft og grønt efter sådan en omgang - så jeg er gået all in på groft og grønt - og kan faktisk allerede mærke en forskel! Har kun været på Toilettet to gange i dag - og endda uden uro i maven ������������

Anmeld Citér

17. august 2019

Julletullemor

Anonym skriver:

Kan lige komme med en kort opdatering - læste på internettet at det var vigtigt at spise meget groft og grønt efter sådan en omgang - så jeg er gået all in på groft og grønt - og kan faktisk allerede mærke en forskel! Har kun været på Toilettet to gange i dag - og endda uden uro i maven ������������

Husk at drikke rigeligt med væske til, ellers kan en meget fiberrig kost resultere i det modsatte 

Anmeld Citér

17. august 2019

Anonym trådstarter

Julletullemor skriver:

Husk at drikke rigeligt med væske til, ellers kan en meget fiberrig kost resultere i det modsatte 

Bare rolig - jeg er på vandvognen - og masser af det ellers gør alt det grove ondt når det skal ud 

Anmeld Citér

19. august 2019

Anonym trådstarter

Nå jeg begyndte på mælkesyrebakterierne og holdte kosten på den rigtig sunde side ... var så til læge i dag og få tjekket op på mit bryst, ds der stadig er en knude - surprice. Værsegod, endnu en penicillinkur til mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.