LG telefoner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2009

Honningblomst

Min veninde har den og hun er ikke glad for den, selvom den er spritny...den holder ikke strøm og så er de bvare så mærkeligt sat sammen.

Min søn har også haft en og den var også noget møg.

Selv sværger jeg til Sony.

Knus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2009

SHERO

Diana... skriver:

Ihh man taber vel sin telefon når man har sådan en lille Lucas ha ha. NÅÅÅÅ Men hvad for en telefon kan du så anbefale når jeg gerne os vil hav en der er lidt smart?

Puhh det tør jeg faktisk ikke sige :-D jeg er selv en knold til mobiltelefoner, har haft min sony i snart 3 år nu :-D Det er nok lidt en smagssag, men nokia og sony ericsson plejer at holde rigtig godt især batterierne. Hvis det skal være en touch ville jeg nok anbefale en HTC. Men er ikke Tele sælger, så det er kun hvad jeg har hørt fra kollegaer...

Anmeld

21. oktober 2009

Amelia<3

Diana... skriver:

Ja det er det.

Den har jeg nemlig også. Jeg syntes at den er udmærket. Den har en rigtig god kamera, og syntes også at den er nem...

Anmeld

21. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tullen85 skriver:

Puhh det tør jeg faktisk ikke sige :-D jeg er selv en knold til mobiltelefoner, har haft min sony i snart 3 år nu :-D Det er nok lidt en smagssag, men nokia og sony ericsson plejer at holde rigtig godt især batterierne. Hvis det skal være en touch ville jeg nok anbefale en HTC. Men er ikke Tele sælger, så det er kun hvad jeg har hørt fra kollegaer...

puha, her vil jeg så lige blande mig igen - har KUN dårlige erfaringer med HTC

Daniel har en, som han betalte i DYRE domme for, og den blev sgu underlig efter få uger! Der er hele tiden nye problemer med den, så han skal i hvert fald aldrig have HTC igen. De er også komplicerede med ALT for mange programmer (minicomputere) og kameraerne er sjældent gode.

Kender flere andre som har haft HTC og ingen har været tilfredse.

Men igen. Bare min mening og erfaring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.