LG telefoner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Diana...

Hej er der nogen af jer der har en LG telefon og hvordan er de.

Jeg er faldet lidt for denne 

http://shop.telia.dk/telia/LG/LG/LG-KU990i-Hvid/product.dt;jsessionid=DF096654EB44144F423FC6FB3D387D4B.tomcatA?product=LGKU990iwhite&category=LG

Er der nogen der har den og hvad synes i om den?

Knus Diana 

Hov og undskyld linket ikke er lige til at trykke på men jeg kan ikke finde ud af at lave det med det nye tekst program der kommet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Amelia<3

Diana... skriver:

http://shop.telia.dk/telia/LG/LG/LG-KU990i-Hvid/product.dt;jsessionid=DF096654EB44144F423FC6FB3D387D4B.tomcatA?product=LGKU990iwhite&category=LG

Knus Diana 

Hov og undskyld linket ikke er lige til at trykke på men jeg kan ikke finde ud af at lave det med det nye tekst program der kommet.

Er det den her du mener?http://www.callme.dk/web/data.nsf/webDocuments/9E7 D3C6B30FD55F6C12575D20046E5F6

Anmeld

21. oktober 2009

Diana...

Amelisa <3 skriver:

Er det den her du mener? http://www.callme.dk/web/data.nsf/webDocuments/9E7 D3C6B30FD55F6C12575D20046E5F6

Ja det er det.

Anmeld

21. oktober 2009

LauraLW

Jeg har haft en LG. - Dog tror jeg den du har set er lidt smartere end den jeg havde. Min havde nemlig sådan en rulleknap/scroll knap, som var voldsomt irriterende! - Man kom hele tiden til at rulle med den når man ikke skulle, og så habde man pludselig lavet alt muligt man ikke skulle... Men det har den hvide der vist ikke. - Ellers var jeg faktisk glad for den, god batteri levetid og plads på den, men damn den knap var dum.

Laura

Anmeld

21. oktober 2009

mor_sabina

Diana... skriver:

Knus Diana 

Jeg har haft en viewty. Den har super fedt look med godt kamera. Men f... h... hvor er det touch da bare til at blive idiot af. Synes den blev dårlig til at fange berøringer og så er det altså ikke nemt at skrive sms lynhurtigt som man er vant til. Ved ikke om du har erfaringer med touch? Men nogle er rigtig glade for det. Og synes da også at det ser lidt tjekket ud og måske det vægter en smule tungere i sidste ende

Anmeld

21. oktober 2009

SHERO

Tjah, jeg har ikke selv erfaringer med LG mobiler, men kan sige så meget, at vi på mit arbejde næsten ikke forhandler dem længere fordi der er såå mange reklamationer med dem  LG er god til tv og hvidevarer meeen telefoner er ikke deres stærke side, er utrolig mange af dem ender som reklamationer. Skal dog ikke kunne sige om det samme gældere deres nyere modeller, kan selvfølgelig være de er blevet bedre...

Anmeld

21. oktober 2009

Diana...

Tullen85 skriver:

Tjah, jeg har ikke selv erfaringer med LG mobiler, men kan sige så meget, at vi på mit arbejde næsten ikke forhandler dem længere fordi der er såå mange reklamationer med dem  LG er god til tv og hvidevarer meeen telefoner er ikke deres stærke side, er utrolig mange af dem ender som reklamationer. Skal dog ikke kunne sige om det samme gældere deres nyere modeller, kan selvfølgelig være de er blevet bedre...

Oki 1000 tak det var lige det jeg håbet der var en prof der skrev. Hvor arbejder du henne? Hvad så med iphone?

Anmeld

21. oktober 2009

SHERO

Diana... skriver:

Oki 1000 tak det var lige det jeg håbet der var en prof der skrev. Hvor arbejder du henne? Hvad så med iphone?

Arbejder i en elgiganten... :-) Vi har ikke Ipone så det tør jeg ikke sige, men hvis du er sådan en der tit taber din mobil er ipone ret skrøbelig, rigtig mange af mine kollegaer har fået flækket glasset efter at ha' tabt den en enkelt gang... :-)

Anmeld

21. oktober 2009

Diana...

Tullen85 skriver:

Arbejder i en elgiganten... :-) Vi har ikke Ipone så det tør jeg ikke sige, men hvis du er sådan en der tit taber din mobil er ipone ret skrøbelig, rigtig mange af mine kollegaer har fået flækket glasset efter at ha' tabt den en enkelt gang... :-)

Ihh man taber vel sin telefon når man har sådan en lille Lucas ha ha. NÅÅÅÅ Men hvad for en telefon kan du så anbefale når jeg gerne os vil hav en der er lidt smart?

Anmeld

21. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg har en LG nu, og havde også en LG inden. Har været vildt glad for dem begge, og har aldrig haft nogen problemer - trods touch, som jeg lige skulle vænne mig til

Viewty har jeg ikke personlig erfaring med, men LG som mærke kan jeg godt anbefale, selvom Tullen ikke er helt enig

Den LG jeg har nu, har jeg haft i snart et år, og den inden i 2 år (ikke én eneste fejl på - har jeg haft på de fleste andre telefoner), og skiftede kun telefon fordi jeg havde lyst den fejlede ellers intet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.