Min dreng på 2,4 år er sygt hidsig, som I ligger på gulvet og skriger indtil der er gået noget tid og han er klar til at VI kommer og spørger om han skal have noget at drikke.
Her starter den første konflikt også med tøj, her hedder det at man ikke får morgenmad og kan komme med nedenunder før man har tøj på.
Så vi lukker gitteret og går nedenunder og begynder og spise, han er blevet lidt bedre for der har da lige været nogle dage hvor han har taget tøjet på frivilligt inden vi er gået ned.
Næste konflikt er hvis storebror er den der slukker for fjernsynet.
Næste igen er hvis storebror tager skeerne frem og han havde tænkt at det var ham der skulle. Så kan han blive sur over mælk i koppen, rugfras i tallerkenen eller ingen rugfras i tallerkenen.
I dag blev jan tosset over at han ikke måtte for Youghurt og smed skeen alt hvad han kunne (jeg nåede lige at flytte tallerken og kop osv inden det også røg
Så hed det så tak for mad, hvilket han også flegnet over.
Jeg tror det hjælper lidt når han får mere sprog (han har ikke så meget) og mange gange ved vi ikke hvad han bliver så gal over. Men han har temperament, men vi giver os ikke for så tror jeg på det bliver værre.
Anmeld
Citér