Hm, jeg ved ikke - min mor siger det også altid og jeg får gerne besked på at nyde det. Jeg har en baby og en på to og jeg synes, det er svært at nyde!
Min bedste tid har været den som studerende på universitetet med gode venner og faglige udfordringer, hvor jeg bare var mig selv og kunne gøre, hvad jeg ville. Jeg har meget svært ved at se, at denne tid skulle overgå den!
Lige nu er det jo så ekstremt. Man sover ikke, hvilket jeg er meget påvirket af. Man har ondt i hele korpusset af at slæbe rundt på børn og amme og noget så simpelt som en støvsugning eller et bad skal udsættes i dagevis. Alt handler om børnene og sådan skal det jo også være; men det er skisme hårdt, især når man er vant til at leve på en anden måde. Og jeg elsker da mine børn, ingen tvivl om det, men de er hårdt arbejde konstant.
Omvendt så er min største dreng ved at være "stor" (i mine øjne) og jeg kan virkelig godt blive nostalgisk og savne babytiden og det var da også derfor, vi fik en mere - som jeg er noget bedre til at nyde, end jeg var med den første, hvor det var en enormt stor omvæltning.
Men den bedste tid i mit liv? Nej. Sådan ser jeg ikke på det lige nu - men da jeg studerede, der vidste jeg, selv lige midt i det, at det var det fedeste, jeg havde prøvet og bare lige præcis det, jeg ville og jeg ville aldrig have, at det skulle stoppe. Sådan har jeg det ikke med småbørnene nu. Desværre. Måske kommer jeg til at se anderledes på det senere.
Anmeld
Citér