Disney Land Paris i højsæson ? Go eller no go?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2019

Loa

SDD skriver:

Jeg har været der i højsæson og jeg gør det ikke igen. Bare for at gå rundt gik vi i kø. Og med små børn der gerne vil hurtigt frem er det ikke et særlig sikkert sted. 

Vi har været i Disney land Orlando om sommeren og der synes jeg selvfølgelig der var mennesker men ikke så vi ikke kunne holde det ud. Ved ikke om der er flere i Paris 

vil bare så gerne give børnene oplevelsen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2019

Babilooo

Loa skriver:

Vi har været i Disney land Orlando om sommeren og der synes jeg selvfølgelig der var mennesker men ikke så vi ikke kunne holde det ud. Ved ikke om der er flere i Paris 

Min mor tog derind med sit barnebarn og mand. De endte med at betale over 2000kr og nåede at prøve tre ting.

så det var ikke en succes

Anmeld Citér

8. juli 2019

emberglou

Loa skriver:

Vi har været der uden for højsæson men ikke i juli måned. Har nogen herinde været der i højsæson og kan fortælle om det kan betale sig at aflægge det et besøg eller om det er helt umuligt at komme rundt for mennesker 

Jeg har ikke været i Paris, men i Disneyland Florida, også i højsæson - det var så fint. Parkerne er kæmpe store, men køerne kan være trælse, især med små børn. Vores var 8 og det gik, fordi han havde en god fornemmelse af det der med at vente på det bliver ens tur. 

Hvis i ikke skal prøve særlig meget, blot kigge, siger jeg go for it 

Anmeld Citér

8. juli 2019

Anonym

Mette Larsen skriver:

I skal vælge fastpass hvis det er muligt (det er lidt dyrere)... 

https://www.disneylandparis.com/da-dk/service-til-gaester/fast-pass/

Ved du hvad det koster? 

Anmeld Citér

9. juli 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Loa skriver:

Jeg har kun været der en gang, så har ikke så meget at sammenligne med. Men bare for at komme frem ad gik vi nærmest i kø. 

Anmeld Citér

9. juli 2019

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

Ved du hvad det koster? 

Det koster fra kr. 223 afhængig af, hvilken type fastpass, du køber. 

https://www.disneylandparis.com/da-dk/fastpass

De fastapss man trækker i automaterne er stadig gratis, men dem er der så en række begrænsninger på.

Anmeld Citér

9. juli 2019

Janey

Profilbillede for Janey
Loa skriver:

Vi har været der uden for højsæson men ikke i juli måned. Har nogen herinde været der i højsæson og kan fortælle om det kan betale sig at aflægge det et besøg eller om det er helt umuligt at komme rundt for mennesker 

Vi har ikke været der i juli, men hvis du vil have en idé om køtiderne, kan du downloade deres app. Der kan man se, hvordan køtiderne er løbende, og det kan give en idé om, hvor mange mennesker, der er i parken i dagene op til, at I evt. vil besøge Disneyland.

Jeg går selv og holder øje med, hvordan det ser ud i Orlando lige nu, da vi tager derover til oktober. Jeg forventer, at pressest i parkerne derovre vil være nogenlunde det samme til oktober, som det er her i juli og august, da det nye Star Wars land lige vil have åbnet til den tid.

Anmeld Citér

9. juli 2019

Loa

Janey skriver:

Vi har ikke været der i juli, men hvis du vil have en idé om køtiderne, kan du downloade deres app. Der kan man se, hvordan køtiderne er løbende, og det kan give en idé om, hvor mange mennesker, der er i parken i dagene op til, at I evt. vil besøge Disneyland.

Jeg går selv og holder øje med, hvordan det ser ud i Orlando lige nu, da vi tager derover til oktober. Jeg forventer, at pressest i parkerne derovre vil være nogenlunde det samme til oktober, som det er her i juli og august, da det nye Star Wars land lige vil have åbnet til den tid.

Gud hvor smart. Anede ikke der fandtes en app dertil, den bliver straks udforsket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.