Disney Land Paris i højsæson ? Go eller no go?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
17 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juli 2019

Loa

Vi har været der uden for højsæson men ikke i juli måned. Har nogen herinde været der i højsæson og kan fortælle om det kan betale sig at aflægge det et besøg eller om det er helt umuligt at komme rundt for mennesker 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2019

Møghe

Loa skriver:

Vi har været der uden for højsæson men ikke i juli måned. Har nogen herinde været der i højsæson og kan fortælle om det kan betale sig at aflægge det et besøg eller om det er helt umuligt at komme rundt for mennesker 

Jeg har ikke selv været der i højsæsonen, men kender nogen der har. Og de gør det ikke igen pga menneskemængden. 

Anmeld Citér

8. juli 2019

drabo

Profilbillede for drabo

Var der en gang på bastille dagen, og der var der stort set menneske tomt ved ikke om det stadig er sådan

Anmeld Citér

8. juli 2019

Babilooo

Det er dyrt og sikkert med meget lange køer. Jeg ville ikke tage derved.

Anmeld Citér

8. juli 2019

Anonym

Loa skriver:

Vi var der i uge 42, megamange mennesker, et hav af danskere, det var fasttrack, ellers stod man i kø i evigheder.

Anmeld Citér

8. juli 2019

321

Anonym skriver:

Vi var der i uge 42, megamange mennesker, et hav af danskere, det var fasttrack, ellers stod man i kø i evigheder.

Uge 42 er faktisk ikke højsæson i Disneyland. I høj sæsonen er der flere mennesker end i uge 42. 

Anmeld Citér

8. juli 2019

Anonym

Uge 42 er faktisk ikke højsæson i Disneyland. I høj sæsonen er der flere mennesker end i uge 42. 

Det skrev jeg nu heller ikke, det var en oplysning om en ferieperiode, som var stærkt belastet af mange danskere, og så var der kæmpestort halloweentema. Højsæson for mig er sommerferieugerne, hvor det så garanteret er meget vildere (og der vil jeg ikke betale for at stå i kø længere, end vi gjorde).

Anmeld Citér

8. juli 2019

Mette Larsen

Profilbillede for Mette Larsen

I skal vælge fastpass hvis det er muligt (det er lidt dyrere)... 

https://www.disneylandparis.com/da-dk/service-til-gaester/fast-pass/

Anmeld Citér

8. juli 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Loa skriver:

Jeg har været der i højsæson og jeg gør det ikke igen. Bare for at gå rundt gik vi i kø. Og med små børn der gerne vil hurtigt frem er det ikke et særlig sikkert sted. 

Anmeld Citér

8. juli 2019

Loa

drabo skriver:

Var der en gang på bastille dagen, og der var der stort set menneske tomt ved ikke om det stadig er sådan

Uh så var det måske den dag man skulle prøve. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.