Barnets bog/ mine første år for enlige mødre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.890 visninger
28 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

qp

Hvor kan man få den henne?

Findes den evt i engelsk udgave hvis ikke i dansk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

N&J

Jeg så den faktisk i boghandlen i esbjerg, kan selvfølgelig ikke huske hvad den hed, men den var så super.. var sååå tæt på at købe den, men havde ingen penge på det tidspunkt.. kan da kigge næste gang jeg er nede i byen..

Knuz fra Cuz

Anmeld

20. oktober 2009

qp

Har de den ik på nettet et sted?

Jeg kan ik finde den.... 

Anmeld

20. oktober 2009

N&J

Der var den sku... arrrrrhh

http://www.saxo.com/dk/item/karen-margrethe-horsted-kaerlig-hilsen-mor-indbundet.aspx

Og nej den ser ikke fantastisk ud på forsiden, men den virkede så god, men du får også lige et link til hvor vi har fået vores fra, både dem fra vi selv var børn og til oliver og Nikita

http://hernovsforlag.dk/catalog/index.php?cPath=56&osCsid=52608c1e9edb99d32fa2be05f16ae7ed

Vi har selvfølgelig fået dem med "stofagtig" forside og guldbaby på forsiden, dog var min egen med guldkant også, men det laver de åbenbart ikke mere..

Anmeld

20. oktober 2009

Pige2009

Nikitas mor skriver:

Der var den sku... arrrrrhh

http://www.saxo.com/dk/item/karen-margrethe-horsted-kaerlig-hilsen-mor-indbundet.aspx

Og nej den ser ikke fantastisk ud på forsiden, men den virkede så god, men du får også lige et link til hvor vi har fået vores fra, både dem fra vi selv var børn og til oliver og Nikita

http://hernovsforlag.dk/catalog/index.php?cPath=56&osCsid=52608c1e9edb99d32fa2be05f16ae7ed

Vi har selvfølgelig fået dem med "stofagtig" forside og guldbaby på forsiden, dog var min egen med guldkant også, men det laver de åbenbart ikke mere..

Det er vel ikke rigtig en barnets bog? Der står følgende i beskrivelsen:

Kærlig hilsen mor er en helt vidunderlig gemme- og mindebog fra mor til barn. Meningen er, at bogen skal udfyldes op gennem barnets første år.

Altså en scrap- og fortællebog, hvor moren skriver og beretter om sit eget liv: sig selv som barn og teenager, favoritter som ung, uddannelse og voksenliv med barnets far og småting og sjove anekdoter om hvad det fedeste tøj var dengang, da mor var ung, hvornår hun flyttede hjemmefra, hvor man gik i byen m.v. Forældrenes bryllup, de første gifteår og facts om barnets far og familiens nærmeste venner.

Anmeld

20. oktober 2009

N&J

.Kærlig hilsen Mor » af Karen Margrethe Horsted Kærlig hilsen mor er en helt vidunderlig gemme- og mindebog fra mor til barn. Meningen er, at bogen skal udfyldes op gennem barnets første år. Altså en scrap- og fortællebog, hvor moren skriver og beretter om sit eget liv: sig selv som barn og teenager, favoritter som ung, uddannelse og voksenliv med barnets far og småting og sjove anekdoter om hvad det fedeste tøj var dengang, da mor var ung, hvornår hun flyttede hjemmefra, hvor man gik i byen m.v. Forældrenes bryllup, de første gifteår og facts om barnets far og familiens nærmeste venner. Endeligt er der også mulighed for at udfylde alt om barnet, så som fødsel, barnedåb og udvikling gennem det første års tid og frem til børnehave- og skoletiden.

http://www.politikensforlag.dk/Boerneboeger/Scrapboeger/Kaerlig_hilsen_Mor(9788756783873).aspx

Så den går op til skolealderen som de andre barnets bog gør..

Hvis du ikke vil have den så må du ind på http://uniquebook.com/

Knuz fra cuz

Anmeld

20. oktober 2009

N&J

Linda2009 skriver:

Det er vel ikke rigtig en barnets bog? Der står følgende i beskrivelsen:

Kærlig hilsen mor er en helt vidunderlig gemme- og mindebog fra mor til barn. Meningen er, at bogen skal udfyldes op gennem barnets første år.

Altså en scrap- og fortællebog, hvor moren skriver og beretter om sit eget liv: sig selv som barn og teenager, favoritter som ung, uddannelse og voksenliv med barnets far og småting og sjove anekdoter om hvad det fedeste tøj var dengang, da mor var ung, hvornår hun flyttede hjemmefra, hvor man gik i byen m.v. Forældrenes bryllup, de første gifteår og facts om barnets far og familiens nærmeste venner.

Jo det syntes jeg faktisk at den er, men den har nogle andre vinkler, men stadig de mere traditionelle barnets bog dele.. men det er godt nok ved at være så længe siden jeg har set den, men kigger i morgen, så kan jeg jo lige opdate, også på hvad udvalget i hvertfald i den boghandel indeholder... ikke nemt at finde den perfekte barnets bog...

Anmeld

20. oktober 2009

Pige2009

Nikitas mor skriver:

Jo det syntes jeg faktisk at den er, men den har nogle andre vinkler, men stadig de mere traditionelle barnets bog dele.. men det er godt nok ved at være så længe siden jeg har set den, men kigger i morgen, så kan jeg jo lige opdate, også på hvad udvalget i hvertfald i den boghandel indeholder... ikke nemt at finde den perfekte barnets bog...

Ok. Jeg har købt bogen "Mine første år - minder og gemmer" som er helt perfekt til mit behov. Rigtig lækker kvalitet og med mulighed for at supplere på med flere sider, lommer til vandrejournal og andre små ting, man synes kunne være spændende at komme i bogen

www.specialday.dk

Anmeld

20. oktober 2009

N&J

Okey.. mine forældre forærede mig og min søster dem fra hernovs forlag næsten helt magen til den jeg selv havde som barn, den går også op til børnehaveklassen og det er også passende for mig, men jeg har savnet en der har lidt mere fokus på mig som mor og ikke så meget "forældrene".. synes nogen gange at det er lidt irreterénde at der står mor og far til min fødsel fx.. nu bliver det jo ikke et problem for mig.. men noget lignende.. jeg vil egentlig også gerne forklare mine bevæggrunde for at beholde hende..

men nu bliver jeg selvfølgelig helt i tvivl om hvor meget faderen nævnes i den anden.. nå må heller smutte i seng..

Sender lige en hel bunke ***vestøv*** afsted til dig..

Anmeld

20. oktober 2009

N&J

Linda2009 skriver:

Ok. Jeg har købt bogen "Mine første år - minder og gemmer" som er helt perfekt til mit behov. Rigtig lækker kvalitet og med mulighed for at supplere på med flere sider, lommer til vandrejournal og andre små ting, man synes kunne være spændende at komme i bogen

www.specialday.dk

Fik lige kigget på den, den er godt nok rigtig fin.. kan godt forstå du valgte den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.