Anonym skriver:
Grunden er den måde jeg selv har behandlet ham på i graviditeten. Jeg mistede følelserne for ham og afviste ham, udskød at flytte sammen, var ærlig omkring mine følelser var væk men at jeg mente det var pga hormonerne men at jeg intet kunne love. Jeg sagde jeg ikke ville gå fra ham fordi jeg var sikker på det var hormonerne men han har følt det var slut mellem os, selvom vi stadig sås osv. Derfor har jeg selv følelsen af at jeg har skubbet ham derud og derfor tilgivet ham. 
Jeg får helt associationer til ross og rachel "we were on a break"
Men.. har I aftalt at jeres forhold var på pause eller slut? Hvis nej, så er det utroskab og IKKE din skyld. Hvis ja, så er det ikke utroskab og I har bare fundet sammen igen
Hvis jeres kommunikation har været så uklar at man kan blive i tvivl om I var sammen, så skal I virkelig have noget hjælp til at tale med (og forstå) hinanden. Min mand og jeg er super gode til at kommunikere, men fuck hvor er vi alligevel elendige til det kl 4 om natten med en grædende baby!
Det jeg prøver at sige er, at det bliver kun sværre at snakke sammen når begge er i søvnunderskud og egne behov skal skubbes HELE tiden.
Og nu hvor det her sidespring er "din skyld" vil det så også være "din skyld" at han lige fandt én en dag en månes tid efter, fordi du endnu ikke har "taget dig sammen" til sex pga søvnmangel ømt underliv og eventuelle syninger i skeden?
Vil det stadig være "din skyld" fordi du efter tre måneder er SÅ træt at du sover så snart baby sover, fordi amning og bleskift i en køre, døgnet rundt er mega hårdt?
Hvornår er det ikke længere "din skyld"? Der er én ansvarlig for hans utroskab, og det er ham. Han hev frivilligt pikken op af buksen. Den eneste måde det kan være "din skyld"at han knalder andre er hvis du havde gjort det for ham eller sagt "gå nu ud og hav sex med en masse, for jeg gider ikke" (og så kan man jo diskutere om det så er utroskab når det er aftalt)
Det kan godt være du har været et hormonelt røvhul og urimelig ud over rimelighedens grænser (det ved jeg ikke) MEN han kunne også have valgt at gå fra dig og SÅ knalde andre, i stedet for at spille på flere heste samtidig. Det havde nok været tarveligt, men i det mindste ærligt!