Jeg endte med at ringe pga den der skrækhistorie, selvom jeg egentlig ikke synes det var akut. Men okay et opkald er jo ikke kriminelt, de siger jo hvis man ikke skal ses. Han var rigtig sød. Startede med at sige jeg var i tvivl om jeg skulle ringe, så sagde han (i spøg selvfølgelig) at han ville give mig et ordentligt møgfald hvis det viste sig, at jeg ringede uden grund
men jeg forklarede det og han sagde, at han ikke tænkte de havde de rette midler til at afklare hvad det var, men at egen læge var bedre. Så sagde han "jeg tror også du er typen, der har gang i rigtig meget og har svært ved at slappe af og passe på dig selv, har jeg ret i det". Og det aner jeg ikke hvor han har den ide fra, men det er fuldstændig rigtigt
så sagde han at han også tænkte at jeg måske lige skulle sørge for at passe på mig selv, få noget ro og drosle ned i en periode.. Og så ønskede han mig rigtig god bedring.
Så er glad nok for jeg ringede fordi det gav mig lidt ro trods alt. Men det var egentlig også en lidt spøjs samtaler, der har sat en masse tanker i gang, som jeg ikke ved hvad jeg skal stille op med..
Anmeld
Citér