Lad mig starte med at sige, jeg synes ikke selv, at jeg skal ringe til vagtlægen, det er min mand der er sygeplejerske, der mener jeg skal, og så bliver jeg i tvivl. Min tanke er, at det følgende er ikke akut..
Jeg har i sådan 2.5 uge nu døjet med noget sløjhed. Ubehag i halsen, mine tinnitus er massivt forværret hvor det normalt er så lidt det ikke er til gene. Derudover er jeg død hamrende træt. Jeg er i behandling for d vitamin mangel, men dette er en træthed ud over hvad jeg nogensinde har følt før. Jeg er ikke snottet, jeg er ikke feber, men jeg har i de 2.5 uge gået og været subfebril af mange gange, altså hvor min temp ligger på de der 37.5-37.8, min normal temp er 37. I perioden har jeg også følt meget ubehag i ansigtet især omkring øjnene. Altså som om det spænder og er lidt klemt agtig. Min mand siger, at jeg er hævet i øverste halvdel af ansigtet, jeg kan ikke selv se det men som sagt godt mærke det. Og den der træthed... Jeg var så utilpas og havde hovedpine i formiddag. Jeg sov ellers fra 21.30-07.00, godt nok med en 4 opvågninger. Så jeg endte med at sove en middagslur på 3 timer (!!) føler mig knap så søvnig længere, men mærker den der spænding i ansigtet og lidt utilpashed, hovedpinen er gået over.
Jeg har normal temp lige nu, tidligere var den 37.6.
Min mand mener som sagt jeg skal ringe til lægevagten, men jeg mener jo ikke det er akut, da det har stået på længe nu. Som sagt har jeg heller ikke feber jo.. Han tænker lidt det kan være bihulebetændelse uden snue, men jeg ved sgu ikke.
Hvad tænker i?
Anmeld
Citér