Hvad faen kan man gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2019

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Jeg vil også sætte et hegn op i et lille hønsenet hegn også i fremtiden Hvis I selv skal have hund og det forhindrer også at kattene komme ind til jeres have på sigt. Også bliver hegnet dækket flot ind med jeres hæk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2019

Mortilah

AnoMor skriver:

Det er dæleme også noget svineri. 

Ved ikk engang hvad man kan gøre når man ikk der hvem. Måske de ikk ved det er privat grund når det er nybyg? 

Kunne man prøve med sådan et skilt fra dyrehandlen med en hund der ligner den skider og teksten nej tak eller sådan noget? Kan ikk huske præcis hvad der står. Men ved man kan få nogen der klart indikerer privat grund og hundepøller skal fjernes 

Det hjælper som regel ik en dyt. Samler ugentligt op og der står tre skilte ved naboerne også

Derimod kan man sætte et vildt kamera op

Anmeld Citér

16. juni 2019

Tystys14

Åh hvor jeg kender det. Er simpelthen så træt af det samme. Vi har selv to små hunde som vi ALTID rydder op efter uanset hvor de prutter. Men nogen i vores nabolag er ikke af samme holdning... Det til at blive gråhåret af. Igår da bilen skulle ind i garagen var det ene hjul fuldstændig smurt ind i bæ... Gik ud og så der lå en monster bæ i indkørselen... ARG HVAD ER DET FOR NOGET SVINERI... Det så tit folk lader deres dyr lever en gave i vores indkørsel eller det lille græs areal foran huset... Ikke små nej kæmpe Lorte... Arg... Jeg forstår dig så godt.

Håber du finder en løsning og følger lige med på sidelinjen for af se forslag. 

Anmeld Citér

16. juni 2019

321

CarinaSB skriver:

Vi bor i et helt fantastisk område .. og jeg elsker det .. MEN! der er utrolig mange der lufter hunde heroppe og det har jeg egentlig ikke noget imod .. Men der hvor filmen knækker for mig er at folk lader deres hund skide i min have uden at samle op ..  Jeg er så trip trap træt af at skulle samle lort op ude i min have :( kan daglig samle lort op :( 

Hvad faen kan man gøre? jeg ser jo ikke hvis hund der gør det .. så kan ikke rigtig give nogen skylden .. Men nøj det gør mig ret sur .. :O

Det kan ikke være en af naboernes hund der render ind i jeres have? Hvis naboen ikke lige tænker over det når de lukker den ud i deres egen have ? 

Tænker den eneste løsning er at sætte noget billigt hønsetråd op, hvis I mener det kun er når folk går tur med deres hund. Så kan I vel nøjes med at sætte hegn op til den side der vender ud mod vejen. 

De skilte med “no shit” Opfordrer nærmest til det modsatte. De hjælper ikke noget. 

Anmeld Citér

16. juni 2019

Jixy

Profilbillede for Jixy

Måske det kunne hjælpe at sætte skilte op med privat grund - der hvor de går ind eller flere steder ved hækken. Det hjælper selvfølgelig kun hvis der er ejer med hunden når det sker.

Anmeld Citér

16. juni 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Den her går vi forbi hver morgen, når ungerne ska i skole. 

Lorten har været væk længe, "gravstenen" står der stadig og ser ud til at virke, til skræk og rædsel og god underholdning.

Så måske et forsøg på humor, ku være vejen frem.. Vh Stine 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. juni 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Den her går vi forbi hver morgen, når ungerne ska i skole. 

Lorten har været væk længe, "gravstenen" står der stadig og ser ud til at virke, til skræk og rædsel og god underholdning.

Så måske et forsøg på humor, ku være vejen frem.. Vh Stine 

Anmeld Citér

16. juni 2019

EKAB

Profilbillede for EKAB

Sæt overvågning op.

Anmeld Citér

17. juni 2019

BabyMama2016

CarinaSB skriver:

Vores have er helt åben da det er nybyg og vores hæk kun er ca 80 cm høj .. :) men det kan ikke passe at jeg skal hegne min have ind for at folk ikke lader deres hunde skide i min have?

Lave en Skilt samle op efter din hund - tror mig det hjælpe 

Anmeld Citér

17. juni 2019

Janet1989

CarinaSB skriver:

Jeg ser det bare ikke :( for så ville jeg kunne gøre noget ved det .. :( men det ligger bare i den ende af vores hus hvor vi ikke har udsyn til haven :( men syntes bare det er noget hø hvis jeg skal hegne min private grund ind fordi at folk ikke kan finde ud af at holde deres hund ud fra min have :(

Ved godt det er træls, men det er nok desværre det eneste man kan gøre, når det ikke er muligt at se synderen - ellers sæt de der “nej tak”-hundelorte skilte op .... eller et “område overvåges”- skilt ��(ved dog ikke om man må bruge den sidstnævnte)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.