Hvad faen kan man gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.734 visninger
29 svar
16 synes godt om
16. juni 2019

CarinaSB

Vi bor i et helt fantastisk område .. og jeg elsker det .. MEN! der er utrolig mange der lufter hunde heroppe og det har jeg egentlig ikke noget imod .. Men der hvor filmen knækker for mig er at folk lader deres hund skide i min have uden at samle op ..  Jeg er så trip trap træt af at skulle samle lort op ude i min have :( kan daglig samle lort op :( 

Hvad faen kan man gøre? jeg ser jo ikke hvis hund der gør det .. så kan ikke rigtig give nogen skylden .. Men nøj det gør mig ret sur .. :O

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hvordan kan folk frit lufte hund i jeres have? I må vel desværre få gang i noget indhegning, hvis I ikke kan få identificeret hvem de skyldige er.

Anmeld Citér

16. juni 2019

CarinaSB

IenFart skriver:

Hvordan kan folk frit lufte hund i jeres have? I må vel desværre få gang i noget indhegning, hvis I ikke kan få identificeret hvem de skyldige er.

Vores have er helt åben da det er nybyg og vores hæk kun er ca 80 cm høj .. :) men det kan ikke passe at jeg skal hegne min have ind for at folk ikke lader deres hunde skide i min have?

Anmeld Citér

16. juni 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Vores have er helt åben da det er nybyg og vores hæk kun er ca 80 cm høj .. men det kan ikke passe at jeg skal hegne min have ind for at folk ikke lader deres hunde skide i min have?

Ahh således. Næh, det burde ikke være nødvendigt, men der er desværre mange som er iskolde i røven mht sådan noget. Og selvom I finder ud af hvem det er, så har jeg min tvivl om det vil ændre sig.

Anmeld Citér

16. juni 2019

CarinaSB

IenFart skriver:

Ahh således. Næh, det burde ikke være nødvendigt, men der er desværre mange som er iskolde i røven mht sådan noget. Og selvom I finder ud af hvem det er, så har jeg min tvivl om det vil ændre sig.

Ja det må man sige .. :( man bliver sq så trist over at folk kan være så ligeglad :(

Anmeld Citér

16. juni 2019

AnoMor

Det er dæleme også noget svineri. 

Ved ikk engang hvad man kan gøre når man ikk der hvem. Måske de ikk ved det er privat grund når det er nybyg? 

Kunne man prøve med sådan et skilt fra dyrehandlen med en hund der ligner den skider og teksten nej tak eller sådan noget? Kan ikk huske præcis hvad der står. Men ved man kan få nogen der klart indikerer privat grund og hundepøller skal fjernes 

Anmeld Citér

16. juni 2019

Janet1989

Der er to løsninger; konfronter folk når du ser at de gør det - eller sæt et lille hønsenets-hegn op ... 

Anmeld Citér

16. juni 2019

NBM

Har jeres område ikke en facebook-gruppe? Hvor du måske kan skrive noget? Eller spørge om andre har samme problem? :-)

Anmeld Citér

16. juni 2019

FruStolpe

Jeg ville sætte et lille trådhegn op. Indtil hækken vokser til... 

Anmeld Citér

16. juni 2019

Mamacita til 2 piger

CarinaSB skriver:

Vi bor i et helt fantastisk område .. og jeg elsker det .. MEN! der er utrolig mange der lufter hunde heroppe og det har jeg egentlig ikke noget imod .. Men der hvor filmen knækker for mig er at folk lader deres hund skide i min have uden at samle op ..  Jeg er så trip trap træt af at skulle samle lort op ude i min have :( kan daglig samle lort op :( 

Hvad faen kan man gøre? jeg ser jo ikke hvis hund der gør det .. så kan ikke rigtig give nogen skylden .. Men nøj det gør mig ret sur .. :O

Sæt et stort skilt op og monter en rulle hundeprut-poser på. Det virker og det stopper helt..  

Skriv bare noget med:

“Gratis pose hver dag, så klares lorten med et snuptag!” 

PS: Skraldespanden i indkørselen er til fri aflæsning af brugte hundeprutposer...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.