Hvornår bemærker børn torden mht frygt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2019

Mortilmajbørn

De kan sagtens være bange for det i den alder. Vores den ældste er lige fyldt 3 år. I dag mens vi sad og spise frokost buldrede det rigtig meget. Far var gået i bad. Han skulle flere gange lige sikre sig, at far ikke var uden for. Jeg kunne hver gang berolige ham med, at far var i bad. Han ville også lige lukke vinduerne, så det ikke kunne komme ind i huset. Her beroligede jeg ham igen med, at det blev ude i haven. 

Han var ikke som sådan bange, men han ville gerne sikre sig, at alle var i sikkerhed. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2019

Anonym trådstarter

Mortilmajbørn skriver:

De kan sagtens være bange for det i den alder. Vores den ældste er lige fyldt 3 år. I dag mens vi sad og spise frokost buldrede det rigtig meget. Far var gået i bad. Han skulle flere gange lige sikre sig, at far ikke var uden for. Jeg kunne hver gang berolige ham med, at far var i bad. Han ville også lige lukke vinduerne, så det ikke kunne komme ind i huset. Her beroligede jeg ham igen med, at det blev ude i haven. 

Han var ikke som sådan bange, men han ville gerne sikre sig, at alle var i sikkerhed. 

Okay. Var også bare nysgerrig fordi han var anderledes da han vågnede. Men han var som ment bare morgensur. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.