For stor til puslebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

TbCp

Diana... skriver:

Hold da op det var længe er der slet ikke nogen af jeres der er træt af det?

Lucas har altid været glad for at blive skiftet osv men nu er bliver TOTAL hys når vi lægger ham på det og tuder virkelig meget hele vejen igennem. Det er bare mega træls at skifte ham.

Sådanne perioder har Liva også haft. Så har hun fået lidt legetøj, en bog eller lign. at ligge med imens og de dage det har været rigtig slemt har vi bare fået det overstået hurtigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Diana...

TbCp skriver:

Sådanne perioder har Liva også haft. Så har hun fået lidt legetøj, en bog eller lign. at ligge med imens og de dage det har været rigtig slemt har vi bare fået det overstået hurtigt.

Det gør vi os der er bare intet der virker. Hvorlænge varet hendes periode? ca

Anmeld

20. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

vi bruger vores til der ikke skal skiftes ble længere... :0) nogen gange passer det ikke musen at få tør numse, men så må vi synge lidt eller give hendet et stykke legetøj :0) min ryg kan i alt fald ikke klare at gøre det på anden vis...

Anmeld

20. oktober 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg brugte puslebord lige ind til den dag hun smed bleen:0) Der var hun  2 1/2:0)

Jeg ville ikke rode rundt nede på gulvet, og så måtte hun blive sur, sådan var det:0) Men husker egentlig aldrig at hun er blevet sur over det:0)

Knus

Christina

Anmeld

20. oktober 2009

TbCp

Diana... skriver:

Det gør vi os der er bare intet der virker. Hvorlænge varet hendes periode? ca

Der har været flere gange hvor det har varet nogle uger og pludselig er det bare gået over igen uden vi rigtig kan sige hvad der gjorde udslaget.
Har du prøvet at lægge puslepuden på gulvet eller evt. på sengen?

Anmeld

20. oktober 2009

JustAnotherName

Vi har Bianca på 2 år, og Celina på 5 måneder, og jeg bruger puslebordet til dem begge to.

Anmeld

20. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi bruger stadigvæk puslebordet til Luka som du ved lige er blevet 2 år. Han kan næsten ikke ligge på det mere, da han er ved, at være for lang.

Ang. at Lucas ikke vil ligge på det er det højst sandsynlig en fase. Vi havde den samme med Luka, da han var omkring 1 år og jeg troede ALDRIG, at den ville gå over - men det gjorde den i løbet af et par måneder

Anmeld

20. oktober 2009

Cris

Diana... skriver:

Hold da op det var længe er der slet ikke nogen af jeres der er træt af det?

Lucas har altid været glad for at blive skiftet osv men nu er bliver TOTAL hys når vi lægger ham på det og tuder virkelig meget hele vejen igennem. Det er bare mega træls at skifte ham.

Men det er ikke pga pusleborde, det fordi de bliver bare sådan. Alle i mine mødregruppe har haft det samme problem og her hjemme (han er gode 20 måneder) har vi det stadig. Han gider ikke at blive skiftet ligemeget hvor meget fyldt der er i bleen!   Så nogle gange får han nogle hapser, nogle gange får han et eller andet sjovt i hånden, nogle gange bliver han skiftet foran fjernsynet og nogle gange skal man ikke gøre noget... Vi har ikke haft hygge ved bleskift siden han var 7 måneder eller så noget. Nu er det bare pum pum hurtigt overstået

Anmeld

20. oktober 2009

LouiseNielsen

Vores søn på 2½ år bruger den stadig... Det er ikke altid det passer den lille mand at skulle ligge på den, men nu er han altså ikke gammel nok til selv at bestemme endnu, så han må være sur så længe det står på....

Anmeld

20. oktober 2009

Mca<3

Trold skriver:

Altså min datter er 2 år og næsten 3 mdr, og jeg bruger det stadig til hende...

Her er det nemlig mig der bestemmer hvor hun skal skiftes ikke hende...

Præcis , det jo vores ryg det går ud over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.