For stor til puslebord?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.890 visninger
24 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Diana...

Hej Piger

Hvor store var jeres da de ikke gad puslebord mere?

Hvor gamle var de da i stoppet med at bruge det?

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Mie A

Jeg har brugt mit, så længe at de har brugt ble...

Anmeld

20. oktober 2009

LineD

Tillader mig liiige at kigge med her... og kan da bidrage med LIDT info Min storebrors dreng bliver 3 her i december, de bruger stadig puslebord til ham, selvom han er aaalt for lang til den... De er så endnu ikke begyndt at gøre ham renlig endnu..

Anmeld

20. oktober 2009

Plysbjørnen

Altså min datter er 2 år og næsten 3 mdr, og jeg bruger det stadig til hende...

Her er det nemlig mig der bestemmer hvor hun skal skiftes ikke hende...

Anmeld

20. oktober 2009

Mira0911

Julie er også blevet lang efterhånden, og vi bruger puslebordet indtil, hun skal til at være blev fri....

Anmeld

20. oktober 2009

TbCp

Det hun har på værelset bruger vi ikke længere. Så står hun bare op eller lægger på gulvet mens jeg lige giver hende bleen på.
Hvis hun har skidt bruger jeg det puslebord vi har på badeværelset i stueetagen... der synes jeg det er nemmere at hun ligger der end at hun kan smutte væk inden hun er blevet vasket...

Hun er godt 2 år

Anmeld

20. oktober 2009

Lise

Simon er 2 år og tre-fire måneder, og vi bruger det stadig til lorteble. Og det bliver vi ved med til han forstår at det er på toilettet den slags skal foregå (forhåbentlig SNART!!!)

Anmeld

20. oktober 2009

Diana...

Hold da op det var længe er der slet ikke nogen af jeres der er træt af det?

Lucas har altid været glad for at blive skiftet osv men nu er bliver TOTAL hys når vi lægger ham på det og tuder virkelig meget hele vejen igennem. Det er bare mega træls at skifte ham.

Anmeld

20. oktober 2009

Mira0911

Julie tuder også her, men ikke hver evig eneste gang, men det sker til tider at hun tuder.. Så snart hun får noget legetøj i hånden, er der ro igen...

Anmeld

20. oktober 2009

trunte89

Vi havde også lige en periode for nogle måneder siden, hvor hun bare ikke gad at blive skiftet og bare skreg.

Men hun bliver stadig skiftet på puslebordet, og regner med at gøre det til hun ikke bruger ble mere. Synes det er klart det praktiske.

(Om morgenen gør vi dog ofte i sofaen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.