Jeg har samme følelse som dig.
Jeg føler mig evigt "stresset," hvis man kan sige det sådan.
Min mand arbejder - ja et sted mellem 9-12 timer man-fre. Jeg selv arbejder 37. Jeg har ikke mulighed for at gå ned i tid(endnu) på mit job og jeg elsker det og det er virkelig drømmejobbet, men hold op hvor har jeg tænkt mange gange at det var fint med 25 timer et eller andet sted, uanset hvad det end kunne være.
Min mand kører 5.15(lang transportid til job) og her er det bare i gang med madpakker, 3 børn i tøjet, morgenmad og ud af døren til skole og dagpleje. Jeg har så 30 min til mit job.
Og så er det som om tromlen kører så snart jeg har fri. Hente børn, legeaftaler, eftermiddagsmad, køre til fritidsaktiviteter, lave aftensmad, børn i bad osv. osv. SHIT JEG ER TRÆT KL. 20
De ældste børn er store og relativt selvhjulpne, dvs. jeg kan trække lidt på dem ind i mellem. Men jeg ser det virkelig som en periode i vores liv, hvor alt er lidt mere hektisk. Og så ser jeg virkelig frem til at jeg evt. kan få lov at gå ned i tid men stadig bevare mit job.
Min mand er egentlig vildt god til at anerkende mine følelser og bidrager virkelig med det han kan. Bl.a. er det altid ham der står for vasketøj, han hygger sig med det og har altid gjort, så det vil jeg virkelig ikke tage fra ham
Rengøring gør vi fælles(støvsuger dog 2-3 gange ugentlig udover), børn og voksne, søndag og indkøb til hele ugen.
Men jeg må indrømme jeg sommetider tænker at jeg ikke synes vi har noget liv, andet end arbejde og "hjemmearbejde."
Anmeld
Citér