Hvornår skolestart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2019

Anonym

Anonym skriver:

jeg er en klovn til at gennemskue disse ting. Så hjælp mig lige. Mit barn er født i april 14. Skal han/hun ikke starte 0. Kl. Efter ferien? Har ikke hørt noget fra børnehaven...

Jeg vil sige først næste år. Min søn er fra 13, og han skulle have startet her efter ferien, men vi har valgt han skal vente et år pga. Umodenhed :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2019

Mamman

Profilbillede for Mamman
MetteT skriver:

Blot til info.. Det er ikke alle steder de starter i SFO om foråret.. :)

her hos os er det "bare lige på" med skolestart i august.. :)

Det er det samme hér hvor jeg bor

Anmeld Citér

9. juni 2019

Anonym

tal ordentlig - det koster ikke noget

STOP MOMMY SHAMING !!!! 

... 

(I burde vide hvem I er)

Anmeld Citér

9. juni 2019

Babilooo

Anonym skriver:

STOP MOMMY SHAMING !!!! 

... 

(I burde vide hvem I er)

Ej det er altså ikke underligt at undre sig over at ts ikke har overvejet skolestart før nu..? Vi har  juni.

Det er da en af de vigtigst ændringer mht en børn når de starter i skole..?

Anmeld Citér

9. juni 2019

Soonmom

Anonym skriver:

STOP MOMMY SHAMING !!!! 

... 

(I burde vide hvem I er)

Det har intet med mum shaming at gøre og hvor er det i øvrigt nemt at råbe bag en anonym knap 

Det er sku da for mærkeligt at ts undre sig over om hendes barn skal i skole i juni månede? - hvis barnet nu skulle i skole og det var et sted uden forårs sfo er det da stadig lige om lidt skolen starter, hvorfor I alverden har ts ikke undersøgt det før nu både mht indmeldelse men også i forhold til at snakke med barnet om det, det er da en kæmpe ting i barnets liv? - jeg tænker og håber at det må være en troll

Anmeld Citér

10. juni 2019

Sprit25

Nej dit barn skal ikke i skole. Men mon ikke dit barn snart kommer i skolestartgruppen, medmindre at du hjemmepasser

Anmeld Citér

10. juni 2019

iMama

Anonym skriver:

Jeg vil sige først næste år. Min søn er fra 13, og han skulle have startet her efter ferien, men vi har valgt han skal vente et år pga. Umodenhed :-)

Må jeg spørge hvilke måned din søn er født i?

Anmeld Citér

10. juni 2019

LSS

Jeg har en pige fra september 13, hun går i glidende overgang lige nu. Efter ferien skal hun i 0.klasse. Hun bliver så 6 år en måneds tid efter skolestart.

jeg har også en pige fra marts 11, hun startede et år tidligere i skole, dvs med alle dem fra årgang 2010. 

Men du ville have hørt noget hvis det var 

Anmeld Citér

10. juni 2019

Anonym

iMama skriver:

Må jeg spørge hvilke måned din søn er født i?

Oktober ��

Anmeld Citér

13. juni 2019

iMama

Anonym skriver:

Oktober ��

Ej hvor sjovt, min søn er fra oktober også og vi er meget obs på om han skal starte til tiden eller et år senere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.