Hvornår skolestart?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
22 svar
40 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. juni 2019

Anonym trådstarter

jeg er en klovn til at gennemskue disse ting. Så hjælp mig lige. Mit barn er født i april 14. Skal han/hun ikke starte 0. Kl. Efter ferien? Har ikke hørt noget fra børnehaven...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2019

Bebe89

Jeg ville umiddelbart mene at det først er til næste år, hvor barnet er fyldt seks år  ellers tænker jeg at du ville have fået besked nu. 

Anmeld Citér

9. juni 2019

Anonym

Jeg arbejder i en børnehave og vi har lige sendt 2013 børnene i skole 

Vi ville mene i har et år mere 

Anmeld Citér

9. juni 2019

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Næste år. Min datter er også fra 2014, og skal starte skole 2020  

Anmeld Citér

9. juni 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Som de andre skriver er der året de fylder 6år hilsen en der osse har et april 2014 barn 

Anmeld Citér

9. juni 2019

Missyou

Alle børn starter som udgangspunkt i det kalenderår de fylder 6, så han skal først starte næste år.

for mig virker det altså også vildt som forælder ikke at have styr på så stor en ting �� hvis han skulle være starter i år skulle du jo også have haft skrevet ham op i vinters...

Anmeld Citér

9. juni 2019

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

jeg er en klovn til at gennemskue disse ting. Så hjælp mig lige. Mit barn er født i april 14. Skal han/hun ikke starte 0. Kl. Efter ferien? Har ikke hørt noget fra børnehaven...

Nej dit barn skal starte i SFO næste år (forår) og i 0. Klasse i august næste år. 

Anmeld Citér

9. juni 2019

Soonmom

Nej, det år barnet fylder 6 år.

Måske også ret sent at komme i tanke om det, man indskriver i skole sidst på året

og snakker vel med sit barn om at det snart skal i skole, de fleste steder starter de også i forårs SFO i marts eller deromkring

Anmeld Citér

9. juni 2019

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Min datter er fra juni 2014. Hun starter til næste år

Anmeld Citér

9. juni 2019

MetteT

mor:) skriver:

Nej dit barn skal starte i SFO næste år (forår) og i 0. Klasse i august næste år. 

Blot til info.. Det er ikke alle steder de starter i SFO om foråret.. :)

her hos os er det "bare lige på" med skolestart i august.. :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.