Anonym skriver:
Tak for jeres svar - lige lidt fælles svar.
Det program jeg er blevet lært op i, er ikke et jeg kan tage med mig videre og bruge i andre sammenhæng, da det primært er noget der er tilknyttet den anden del af virksomheden, som slet ikke vedrører mig på nogen måde.
Programmet er et der er blevet brugt i den anden del af virksomheden, men da den anden de har haft der har siddet med det program har opsagt sin stilling så de ingen anden udvej end at oplære mig i det.
Jeg vil blot informere om at jeg har fundet nyt job og altså skal starte mit nye job 15. august.
Jeg prøver ikke at tale mig fra jobbet, eller prøver at være på "tværs," men jeg føler virkelig ikke at jeg bliver særligt godt behandlet den sidste tid.
Jeg har ikke haft problemer kollegaer eller ledelse tidligere og har altid fundet løsning på tingene, så der ligger ikke noget irriterende imellem.
Jeg føler at alle faktisk går i en eller anden uvis tilstand om ikke at vide hvad der er hoved eller hale i virksomheden
Jeg tænker lidt, at selv om du ikke kan tage det program, du skal oplæres i og bruge det et andet sted, så er der jo ingen, der bliver dummere af at lære et nyt program.