Bilen vurders udfra ligende som er til salg NU, dvs i kan tabe mange penge selvom skylden ligger 100% ved modkørende
Jeg var selv involveret i et større trafikuheld sidste år, hvor en ikke overholder ubetinget vigepligt, hvilket gjorde at det jo var 100& hans skyld
Jeg kører dengang i en forholdsvis ny (og halvdyr bil), som jeg kun have haft knap 9 mdr, jeg havde givet 230.000 kr for bilen, men da der ikke var mange til salg af dens slags bil og ikke havde samme udstyr mv som den jeg havde, blev det en gennemsnitlig pris at dem som var til salg, da ulykken skete, hvilket betød, at jeg mistede godt 60.000,- selvom det var modkørende skyld
Det kan være en dyr affære, at være på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt, har jeg erfaret
Håber i er ok, og husk lægetjek, såfremt i skulle få gener senere
Det er en skrøne.
Hvis prisen baseres på til salg-biler, så kunne man jo bare oprette 20 bilannoncer med tilsvarende biler til 300000 kr stykket (de færreste biler handles i øvrigt til udbudsprisen).
Prisen baseres på tilsvarende biler, der allerede ER handlet, det vil sige reel pris over en vis periode.
Man kan i øvrigt godt handle lidt med vurderingsmanden, jeg stod i samme situation og med gode argumenter blev prisen presset op (jeg havde dog også mekaniker/bilforhandler med, som støttede argumenterne).
Anmeld
Citér