Hvor rummelige er I mht ekser??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2019

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg er nysgerrig på at høre fra jer som er i forhold med en mand som har børn med en eks. Hvor rummelige er I i forhold til deres forhold?? Ville I ha det ok med at de fx spiser sammen? Holder jul og fødselsdage sammen?? Rejser sammen ??

Lad mig høre om jeg er sart

jeg vil ikke have noget imod det - til et vist punkt.

Jeg vil bestemt ikke have noget imod hvis de spiser sammen, holder jul/nytår og fødselsdage sammen - min svoger var f.eks. med til vores juleaften til trods for at han og min søster blev skilt over et år før.

Jeg ved dog ikke om jeg ville have det så godt med at de tog ud at rejse sammen, medmindre det var med børn, nye partnere og evt. børn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2019

FrkLarsen

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig på at høre fra jer som er i forhold med en mand som har børn med en eks. Hvor rummelige er I i forhold til deres forhold?? Ville I ha det ok med at de fx spiser sammen? Holder jul og fødselsdage sammen?? Rejser sammen ??

Lad mig høre om jeg er sart

Her deltager manden og jeg i hans datters fødselsdag hvert år (har hun fødselsdag i "vores" weekend holder vi med moren inviteret) . Dog rejser de ikke sammen, holder ikke jul sammen osv. 

Vi har hende hver 2 weekend, hver 2 jul og nytår 

Det samme med min egen datter og hendes far  det fungere super.

Vi samarbejder godt med de andre forældre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.