Jeg har et godt forhold til min kærestes ekskone, og de har et godt samarbejde, selv om de selvfølgelig ikke er 100 % enige om alting.
Børnene er myndige og flyttet hjemmefra nu, men det betyder ikke, at samarbejdet stopper helt. De skal stadig guides i at styre deres egen økonomi og få hverdagen til at fungere.
Jeg har aldrig været bange for, at han ønskede at finde sammen med hende igen, eller at de kunne finde på at dyrke sex, hvis de var alene sammen.
Så længe børnene boede hos deres mor, var det naturligt, at han ind imellem spiste med, hvis han lige var forbi og sige hej til børnene.
Ekskonen har en ny mand, og vi har det fint sammen alle fire. Vi har drukket mange kopper kaffe i årenes løb, når vi hentede eller bragte.
Engang hvor min kæreste og jeg og drengene var i sommerhus, kom ekskonen og hendes mand og besøgte os og overnattede. Det var hyggeligt.
Men jeg ville finde det underligt, hvis jeg ikke var inviteret med til børnenes fødselsdag.
Og det ville være over min grænse, hvis de tog på ferie sammen.
De er jo ikke længere en familie, så hvis min kæreste skal rejse med børnene, så er det enten kun de 4 eller også er det sammen med mig.
Anmeld
Citér