Skal jeg købe en flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Majastina skriver:

Jeg har lige fået en flyverdragt i gave til når den lille kommer til marts, hi hi, den er mega nuttet

Ih altså det bliver så spændende når bebes kommer.

Hvornår er det nu du skal til hjertescanning?

Ja tøj i den str. er så cute.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

TbCp

Jeg havde 2 flyverdragte til Liva til den første vinter... hun er fra august så har kun været et par måneder.
Det var vist ikke så meget fordi hun havde brug for dem, det var vist mere mig der godt kunne lide at bruge penge

Dem vi havde havde lynlås i benene så de både kunne lynes til pose og til ben, det var smart nok.

Anmeld

20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg havde 2 flyverdragte til Liva til den første vinter... hun er fra august så har kun været et par måneder.
Det var vist ikke så meget fordi hun havde brug for dem, det var vist mere mig der godt kunne lide at bruge penge

Dem vi havde havde lynlås i benene så de både kunne lynes til pose og til ben, det var smart nok.

Hmm tror jeg venter og ser tiden lidt an.

Det er jo heller ikke sikkert der bliver så koldt, at det bliver nødvendigt, så længe hun ikke leger uden. 

Ved godt hun skal ha´en,  når hun skal starte i dp.

Så tror jeg pt. gemmer mine penge. (og bruger dem på noget nødevendigt til hende

Anmeld

20. oktober 2009

anna-jonas

Søde Trine!

Jeg har en helt ubrugt i str. 68 af mærket Friends.........den kan du få.

Sætter lige et billede ind af den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Søde Trine!

Jeg har en helt ubrugt i str. 68 af mærket Friends.........den kan du få.

Sætter lige et billede ind af den.

Jamen sødeste Mette kan Ida ikke passe den?

Den er godt nok fin ikke sådan baby-tutte-nuttet. (hvis du forstår)

Men øh det vil jeg da meget gerne. (men vil altså gerne give noget for den)

Anmeld

20. oktober 2009

Vinker

Jeg havde ikke nogen flyverdragt til Niklas Emil sidste år. Han havde ikke en gang en rigtig vinterjakke, men blot tykke trøjer og så levede han jo nærmest i sin voksipose

Jeg vil ikke mene at det er nødvendigt med en flyverdragt til din skønne pige. En fleecedragt eller andet varmt tøj er rigeligt.

I butikken hvor jeg arbejder (....stadig som fyret medarbejder....) har vi aldrig haft flyverdragter mindre end str 74. Det tætteste vi kommer på er en dragt fra Name It der kan lynes om (altså så den er som en flyverdragt eller som en sovepose)

Anmeld

20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Vinker skriver:

Jeg havde ikke nogen flyverdragt til Niklas Emil sidste år. Han havde ikke en gang en rigtig vinterjakke, men blot tykke trøjer og så levede han jo nærmest i sin voksipose

Jeg vil ikke mene at det er nødvendigt med en flyverdragt til din skønne pige. En fleecedragt eller andet varmt tøj er rigeligt.

I butikken hvor jeg arbejder (....stadig som fyret medarbejder....) har vi aldrig haft flyverdragter mindre end str 74. Det tætteste vi kommer på er en dragt fra Name It der kan lynes om (altså så den er som en flyverdragt eller som en sovepose)

Malucca har ikke voxipose. Men en dunjakke.

Det er lige netop det jeg mener med baby flyverdragter, de er som du beskriver dem. Men Malucca er jo ikke baby mere, hun er jo en stooorrre pige nu på 8 mdr. (Hun er jo bare stadig en prut i vinden

Hvordan går det med jobsøgningen? og det at være på job i den situation som du nu er i?

Anmeld

20. oktober 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Jamen sødeste Mette kan Ida ikke passe den?

Den er godt nok fin ikke sådan baby-tutte-nuttet. (hvis du forstår)

Men øh det vil jeg da meget gerne. (men vil altså gerne give noget for den)

Flyverdragten er god at have, når du skal ud at køre med Baloo i autostolen, og hvis du vil have hende i bæreselen.

Ida er kommet i en str. 74, inden hun fik denne dragt brugt. Men den passer da nok perfekt til den lille Chicca fra Ålborg.........

Skriv en privat mail til mig, eller på facebook, så jeg kan få din adresse. Du skal ikke give noget for den................andet end måske porto.

Anmeld

20. oktober 2009

susan82

Hej søde

Gem pengene til en flyverdragt til næste vinter. Jeg her en fleecedragt i str 68. Den var jeg rigtig glad for til lærke.....du ved hvor den kan hentes

Knus og kram

Anmeld

20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Hej søde

Gem pengene til en flyverdragt til næste vinter. Jeg her en fleecedragt i str 68. Den var jeg rigtig glad for til lærke.....du ved hvor den kan hentes

Knus og kram

Tak skatter.

(Troede faktisk hun kunne passe de 2 andre af Lærkes, kunne hun også hvis hun lå med bøjet ben) Så de er røget videre til Marley.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.