Skal jeg købe en flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

til Malucca?

Jeg kan altså ikke helt finde udaf om jeg skal købe sådan en rigtig flyverdragt, eller om det er spild af penge pt. Hun kan jo ikke sidde selv. (i hvert fald ikke helt endnu) og hun har en dun jakke.

Men hun kommer jo ikke lige (pt.) ud og lege. Så når hun er ude og der er koldt sidde hun jo bv. med dyne over sig. (Hun har også fleecebukser)

Så skal jeg vente med at købe en til hende? Hvad gjorde i dengang?

Kram Trine som heller ikke synes jeg kan finde en "stor"pige flyvedragt i Maluccas størelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

malucca09 skriver:

til Malucca?

Jeg kan altså ikke helt finde udaf om jeg skal købe sådan en rigtig flyverdragt, eller om det er spild af penge pt. Hun kan jo ikke sidde selv. (i hvert fald ikke helt endnu) og hun har en dun jakke.

Men hun kommer jo ikke lige (pt.) ud og lege. Så når hun er ude og der er koldt sidde hun jo bv. med dyne over sig. (Hun har også fleecebukser)

Så skal jeg vente med at købe en til hende? Hvad gjorde i dengang?

Kram Trine som heller ikke synes jeg kan finde en "stor"pige flyvedragt i Maluccas størelse.

åååååååååååh søde... det er svært.... hvad str er hun nu?

Anmeld

20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

Jamen hun er lige pt. 62. Men er så småt også i noget 68.

(Hun måler 64&frac12

Anmeld

20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

altså ved ikke hvorfor den laver den blinkende smiley. men hun måler 64 ½

Anmeld

20. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

den laver sgu da den blinkende smiley fordi Malucca er LÆKKER!!!!

kender forøvrigt godt folk der har øjenlåg som er irriterende fordi de skygger.... glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå :0) godt selvfølgelig, men jeg mener bagefter, om det er dejligt at de er væk...

hmmm.... vi har en flyverdragt str. 62.... det er derfor jeg spurgte :0)

Anmeld

20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

den laver sgu da den blinkende smiley fordi Malucca er LÆKKER!!!!

kender forøvrigt godt folk der har øjenlåg som er irriterende fordi de skygger.... glæder mig til at høre hvordan det kommer til at gå :0) godt selvfølgelig, men jeg mener bagefter, om det er dejligt at de er væk...

hmmm.... vi har en flyverdragt str. 62.... det er derfor jeg spurgte :0)

Kan den lynes sammen?

-er den stor i str.?

-Hvad skal I ha´for den hvis det er?

Ja jeg glæder mig også til at der over. Selv min bror har kommenteret det, og han plejer ALDRIG at udtale sig om sådan noget 

Anmeld

20. oktober 2009

Dictes mor

Jeg har lige fået en flyverdragt i gave til når den lille kommer til marts, hi hi, den er mega nuttet

Anmeld

20. oktober 2009

Karo

Vi brugte ikke flyverdragt til Marcus, men sørgede for at han var godt pakket ind. Hun render jo ikke lige frem rundt og leger udenfor, så så længe i sørger for hun ellers har en varm jakke på og ikke fryser må det være fint. Hvis han lå i barnevognen, havde vi en kørepose som han lå i, og det virkede fint.

Anmeld

20. oktober 2009

Klumpe-dumpe

Karo skriver:

Vi brugte ikke flyverdragt til Marcus, men sørgede for at han var godt pakket ind. Hun render jo ikke lige frem rundt og leger udenfor, så så længe i sørger for hun ellers har en varm jakke på og ikke fryser må det være fint. Hvis han lå i barnevognen, havde vi en kørepose som han lå i, og det virkede fint.

Jamen det er også sådan jeg lige tænkte.

Og når hun så begynder at være ude og skal i dp, (jan) kan jeg jo tage det op igen.

og hun sover ikke ude i sin bv. (kun oppe hos mormor, hvor det er i en carport eller drivhus. Så der blæser der ikke ind på hende.)

For tror bestemt ikke jeg har et gående barn, før efter hun bliver langt over 1 år.

Anmeld

20. oktober 2009

Jules

Tror ikke den er nødvendig søde... Så længe hun ikke går eller kan sidde selv og lege udenfor... Så tror jeg fleecebukserne og jakken er ganske glimrende...

Jeg havde flyverdragt til Viktor... men fik den aldrig rigtig brugt... den var for varm at sove i. Så han sov i en fleece dragt. Og jakke da der blev rigtig koldt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.