Anonym skriver:
Alle jeg har været sammen med gennem mit liv har været forskellige typer. For at være helt ærlig kan man ikke trække en ræd tråd gennem dem som gør at de havde noget til fælles.
Jeg kigger ikke efter noget specielt. Jeg går efter en tiltrækning og går efter den. Hvis det giver mening? Kan ikke rigtig forklare det. For har ikke en speciel type.
Den sidste var en macho type, lav, stor pumpet, dørmand osv. Den forrige var ejer af rengøringsfirma, høj, slank, gik op i sund mad osv. Og ham før ham var tennisspiller, gik op i sundhed men trænede aldrig.
Så som du kan se så er det meget forskellige typer.
Tror ikke helt, at du forstår, hvad det er Tjullehej mener.. Jeg var ligesom dig før i tiden, og folk sagde også hele tiden, at jeg skulle lade være med at gå efter den samme type, hvor jeg også sagde "jamen der er ikke en rød tråd/en ting der går igen ved mine fyre", men det var der ofte.. Ved mange af mændene var det det der uopnåelige/spændende.. At jeg skulle kæmpe for at få deres opmærksomhed.. Jeg syntes, at det var for kedeligt med de der good guys, som man sætter i vennezonen.. Der var ikke nok drama rent ud sagt, for de gjorde jo bare, som jeg ville.. De udfordrede mig ikke ligesom ham med kæresten/bartenderen/playeren/osv. gjorde..
Men min veninde insisterede på, at jeg gav hendes ven en chance, selvom han var den der søde fyr, som alle piger satte i vennezonen.. Og til at starte med var jeg godt nok i tvivl.. Han var for sød, kærlig, omsorgsfuld og rent ud sagt kedelig.. Men jeg valgte at give ham en chance, og da han kyssede mig i panden vidste jeg, at det var ham, som jeg skulle være sammen med resten af livet.. Og tænk engang.. Nu sidder han ved siden af mig, og vores datter ligger og sover..
Han er meget ulig de fyre, som jeg før var sammen med.. Han gav mig opmærksomhed fra start af - der var ikke det der spil med "hvorfor skriver han ikke? Hvorfor skriver han sådan? Hvorfor aflyser han vores aftale osv.".. Og derudover så har han gjort alt for ikke at såre mig.. Og jeg har en helt anden kærlighed og ro sammen med ham, end jeg nogensinde har haft med nogen anden..
Men det jeg vil sige med det her er, at jo der er en rød tråd med dine fyre.. Det handler ikke om deres udseende.. Det handler om, hvordan de behandler folk og hvilke værdier, de har, som Tjullehej også kommer ind på.. Er de søde og omsorgsfulde hele vejen igennem, eller er de egoistiske, behovsstyret, og stikker gerne en lille (stor) løgn?! Hvis du starter noget op med en mand, som udviser egoistisk og løgnagtig adfærd allerede fra start, så gør han det også senere.. Hvis du derimod finder en fyr, som vil være din bedste ven, gøre alt for dig og ikke lyver for dig, så har du fundet en god fyr