Dårlig dømmekraft? Jeg kunne da aldrig vide at min ex ville være mig utro og manipulerer med mig med løgne osv?
Ham jeg havde før der var i forhold. Der kendte jeg til forholdet fra dag 1. Og det var mig der stoppede det da jeg mødte min ex
Du har haft tre mænd der har været utro, manipulerende mm. Så din dømmekraft må siges at være ringe. Det er ikke et tilfælde af at “alle mænd er svin”. Det er et tilfælde af, at du vælger forkert - ikke bare en gang men hver gang i de sidste år. Jeg eller mine veninder har aldrig været sammen med manipulerende svin.
Og for at svare på hvad du gør galt eller skal gøre ved det..: du skal kigge på hvad det er du bliver tiltrukket af. Jeg oplever ofte at hvis man søger træningstyper, mænd der går meget op i ydre ting (penge, materielle ting, udseende osv) er mindre optaget af hvordan de er som mennesker og hvilke værdier der er gode at have. Man kan fornemme om mænd er “gode” ved st se på hvor hjælpsomme de er, hvor meget de spørger ind til en, bekymrer sig om en, går op i om man har det godt. Man kan kigge på hvordan de opfører sig overfor deres venner og familie. Er de nogle smart asses eller opfører de sig pænt.
Ikke for at sige at man skal gå efter en ikke alt for attraktiv spejderdreng, men der er altså markører, der giver et billede af om et andet menneske vil være en god partner og ikke manipulere med en. Pt tiltrækkes du af/ kigger du med de forkerte briller.
Anmeld
Citér